Hogyan hirdess a Facebookon úgy, hogy ne menjen rá az összes pénzed?

Hogyan hirdess a Facebookon úgy, hogy ne menjen rá az összes pénzed?
Mivel a marketingesek 93%-a használja hirdetésre a Facebook-ot, a legnagyobb közösségi platform hirdetései évről évre jelentősen drágulnak. 2018 januárhoz képest idén már 77%-kal fizetünk többet érte, ezért egyre jobban megéri optimalizálni – ugyanakkor lássuk be, nem minden hirdető engedhet meg magának profi szakértői csapatokat a céges Facebook marketing menedzselésére.

Az alábbi Facebook marketing ötletek azoknak szólnak, akik kezdőbb kollégák, avagy vállalkozók, akik ezer más feladatuk mellett kénytelenek maguk menedzselni a kampányaikat – jellemzően nem Líbia államadósságához mérhető büdzsékkel a bankszámlájukon - írja a 7blog.hu.

Íme, kilenc kipróbált, mégis százas szög egyszerűségű technika, amit bátran használhatsz kezdőként és szerényebb büdzséből is a Facebook kampányaid optimalizálására:

FACEBOOK MARKETING ÖTLETEK

1. HASZNÁLJ EMOJI-KAT
Az ötlet: Több felmérés is bizonyítja az emoticonok használatának pozitív hatását a Facebook marketing területén.

A kivitelezés:
A Facebook marketing ötletek közül ez a legegyszerűbb: egyszerűen csak dobd fel a hirdetések szövegét a témához illő emoticonokkal és magasabb elköteleződési arányokat fogsz látni.

2. ULTRA RÖVID VIDEÓK

Az ötlet: A pár másodperces videók előnye, hogy szinte mindig végignézik őket. A kék óriás nem titkoltan előnyben részesíti a mozgóképes tartalmakat, csakhogy a hosszú videók vagy unalmasak, vagy – ha profi stáb csinálja őket -, akkor horror költségük van. A rövid videó azonban ugyanúgy mozgókép, ráadásul olcsón és gyorsan megvan.

A kivitelezés:
Vannak videós eszközök, amikkel akár állóképekből is elő tudsz állítani videókat. A Crello például animált posztok, vagy Insta tartalmak létrehozására is alkalmas. (Ingyenes változata is van, de a Pro is csak 16 dollár). A Canva-t sokan ismerik, de azt kevesebben tudják, hogy a Pro változata animációkat is tud készíteni. E technika hangsúlya azon a szón van, hogy rövid. 8-9 másodpercen túl nehéz lesz lekötni a professzionális látványhoz szokott közönség figyelmét, ezért semmiképp ne húzd túl!

3. PROMOTÁLD A RÉGI TARTALMAIDAT

Az ötlet: A tartalommarketing promóciáját érintő Facebook marketing ötletek közül az egyik legzseniálisabb stratégia a régi, sikeres tartalmaid újrahasznosítása – talán nem véletlen, hogy a legnagyobbak is alkalmazzák. Vannak örökzöld tartalmak, amik minimális felfrissítéssel újra sikeresek lehetnek, hiszen még nem látta őket mindenki. Aki még nem látta, az épp úgy fogja szeretni, mint az a másik ezer, vagy tízezer, akinek hat hónappal korábban tetszett.

A kivitelezés:
Csak zárd ki a célzásból azokat, akik már jártak az adott oldalon és egy pár bekezdéses frissítést követően hirdesd ezeket a tartalmakat a legjobb közönségedre 10-15 napig. Ennek a technikának szinte nulla a kockázata, ha a korábbi látogatókat egy egyedi közönséggel kizárod, akkor csak jól sülhet el. A teljes poszt itt érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!





Címkék: Hirdetés, Facebook