Az alábbi Facebook marketing ötletek azoknak szólnak, akik kezdőbb kollégák, avagy vállalkozók, akik ezer más feladatuk mellett kénytelenek maguk menedzselni a kampányaikat – jellemzően nem Líbia államadósságához mérhető büdzsékkel a bankszámlájukon - írja a 7blog.hu.
Íme, kilenc kipróbált, mégis százas szög egyszerűségű technika, amit bátran használhatsz kezdőként és szerényebb büdzséből is a Facebook kampányaid optimalizálására:
FACEBOOK MARKETING ÖTLETEK
1. HASZNÁLJ EMOJI-KAT
Az ötlet: Több felmérés is bizonyítja az emoticonok használatának pozitív hatását a Facebook marketing területén.
A kivitelezés: A Facebook marketing ötletek közül ez a legegyszerűbb: egyszerűen csak dobd fel a hirdetések szövegét a témához illő emoticonokkal és magasabb elköteleződési arányokat fogsz látni.
2. ULTRA RÖVID VIDEÓK
Az ötlet: A pár másodperces videók előnye, hogy szinte mindig végignézik őket. A kék óriás nem titkoltan előnyben részesíti a mozgóképes tartalmakat, csakhogy a hosszú videók vagy unalmasak, vagy – ha profi stáb csinálja őket -, akkor horror költségük van. A rövid videó azonban ugyanúgy mozgókép, ráadásul olcsón és gyorsan megvan.
A kivitelezés: Vannak videós eszközök, amikkel akár állóképekből is elő tudsz állítani videókat. A Crello például animált posztok, vagy Insta tartalmak létrehozására is alkalmas. (Ingyenes változata is van, de a Pro is csak 16 dollár). A Canva-t sokan ismerik, de azt kevesebben tudják, hogy a Pro változata animációkat is tud készíteni. E technika hangsúlya azon a szón van, hogy rövid. 8-9 másodpercen túl nehéz lesz lekötni a professzionális látványhoz szokott közönség figyelmét, ezért semmiképp ne húzd túl!
3. PROMOTÁLD A RÉGI TARTALMAIDAT
Az ötlet: A tartalommarketing promóciáját érintő Facebook marketing ötletek közül az egyik legzseniálisabb stratégia a régi, sikeres tartalmaid újrahasznosítása – talán nem véletlen, hogy a legnagyobbak is alkalmazzák. Vannak örökzöld tartalmak, amik minimális felfrissítéssel újra sikeresek lehetnek, hiszen még nem látta őket mindenki. Aki még nem látta, az épp úgy fogja szeretni, mint az a másik ezer, vagy tízezer, akinek hat hónappal korábban tetszett.
A kivitelezés: Csak zárd ki a célzásból azokat, akik már jártak az adott oldalon és egy pár bekezdéses frissítést követően hirdesd ezeket a tartalmakat a legjobb közönségedre 10-15 napig. Ennek a technikának szinte nulla a kockázata, ha a korábbi látogatókat egy egyedi közönséggel kizárod, akkor csak jól sülhet el. A teljes poszt itt érhető el.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!