Ez az időszak sok vállalat, vállalkozás számára a kísérletezés lehetőségét rejti magában. A Liferay Hungary nem ijed meg a járvány adta kihívásoktól, sőt, kifejezetten keresik a helyzetben rejlő out-of-the-box megoldásokat. Az online rendelésnek köszönhetően a kizárólag webkamera előtti tárgyalások, konferenciák, egyéb üzleti összejövetelek színesítésének skálája elég széles.
Az online biztosítási reggeli keretén belül a Liferay és az IDC a témában készült közös kutatásának eredményeit mutatták be a szektor digitális jövője kapcsán, illetve, a jelenlevőkkel együtt a mostani járványhelyzet okozta változásokról is beszélgettek. Az eseményen több mint 30-an vettek részt, és a visszajelzések alapján nem csak a téma volt jó választás, de a reggeli is sikert aratott.
A különleges finomságokat a Dear Budapest csapata készítette és szállította ki minden egyes regisztráltnak.
„Azt hiszem, hogy ebben az időszakban a legnagyobb kihívást az emberi kapcsolatok megőrzése jelenti. Cégfilozófiánk alapja az emberközeliség, így nem csak vállalaton belül, de az egész működésünket tekintve fontosnak tartom, hogy ahol módunkban áll, tovább vigyük ezt a láncolatot. Így jutottunk el végül a kiszállítós reggeli ötletéhez. Szeretjük, ha mosollyal indul a nap, és külön öröm volt számunkra, hogy ennyire elnyerte a tetszését a résztvevőknek.” – magyarázza Balogh Zsolt, a Liferay Hungary szoftvervállalat ügyvezetője.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!