
Rugalmasabb konstrukcióra vált a citylight plakátok (CLP) esetében Magyarország piacvezető outdoor médiacége, a JCDecaux, hiszen az ún. „félhavisítással” a világ más országaihoz hasonlóan gyorsabb átfutású, nagyobb darabszámú kampányok lesznek elérhetőek. Emellett, az új konstrukcióval minden eddiginél jobban kiszolgálható majd az a növekvő kereslet, amely az október elején életbe lépő törvényi változás miatt vélhetően a citylightok piacán jelenik meg.
„Ősztől várhatóan átrendeződik az outdoor piac, ezért az ügyféligények maximális kiszolgálása érdekében, igazodva a nemzetközi gyakorlathoz, félhavi szakaszokban lehet majd a citylightokon hirdetni” – mondta el Szelei Szilárd, a JCDecaux Hungary Zrt. társ-vezérigazgatója. A társ-vezérigazgató hozzátette, hogy az új rendszer modernizációjának részeként a plakátokat már akár két nap alatt is ki tudják cserélni, ezzel is biztosítva a hirdetőknek a kampányok közötti gyors váltásokat.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!