Hirdetnél a TikTokon? Így csináld!

Hirdetnél a TikTokon? Így csináld!
A kínai közösségi videómegosztó rövid és lényegre törő segédanyagot adott ki arról, hogyan kell hatékony hirdetéseket létrehozni a platformján.

Mindenki, aki érdeklődik az online marketing iránt, érzékelhette az utóbbi időben, hogy a TikTok új sebességre kapcsolt a hirdetési piacon - írja a Kosárérték. Mivel népszerűsége még mindig rohamosan növekszik, egyre hatékonyabban próbálja ezt monetizálni, és törekszik minél szélesebb hirdetői kör bevonzására illetve edukálására. Ahogy erről nem rég beszámoltunk, indítottak egy 20 alkalmas workshopsorozatot amerikai KKV-k számára, most pedig publikáltak egy rövid, de annál hasznosabb “how-to” anyagot, amelyben felsorolják a leglényegesebb ismérveket egy jól működő videóhoz, illetve segítenek elkerülni a hibákat. Ebből emeljük ki most a legfontosabb pontokat.

1. Gyárts dedikált tartalmat erre a platformra!

Mivel a TikTokon alapvetően rövid, lényegretörő videókat tesznek közzé a felhasználók, és kialakult egy bevett stílus és hangvétel, a hatékonyság érdekében mindenképp érdemes “TikTok-first” anyagokat közzétenni, vagyis külön ide készíteni a hirdetéseket. Ahogy az ismertető fogalmaz:

“Ahhoz, hogy nyerjünk a TikTokon, az üzleti felhasználóknak a platform egyedi karakterére kell szabniuk a kreatív anyagaikat. De a TikTok hirdetésnek nem kell bonyolultnak lennie: valójában lehet sokkal egyszerűbb és költséghatékonyabb is, mint a más csatornákra készült anyagok. Ez a “how-to” segédlet hátteret biztosít, jó példákat, tippeket és trükköket mutat, hogy segítsen kihozni a legjobbat a platform kreatív megoldásaiból.”

2. A legfontosabb kulcsszó: az eredetiség

A TikTokon a felhasználók maguk is lehetnek tartalomgyártók, és a trendeket ők maguk határozhatják meg (vagy legalábbis ezt gondolhatják). Ehhez mindenféle zene, vizuális- és hangeffekt áll a rendelkezésükre, amelyekkel minden mértéket meghaladóan szeretnek is élni.

A márkáknak ezért azt ajánlják, hogy:

  • keressék meg a platformon a maguk niche célcsoportját,
  • nézzék meg, hogy ők mit és milyen stílusban, hangvételben osztanak meg,
  • próbáljanak ehhez hasonló kreatív, változatos hirdetéseket készíteni.

3. Légy céltudatos és posztolj sokat!

Ahhoz, hogy a hirdetések jól működjenek, és mindig újabb közönséget érjenek el, a kulcs a folyamatos és változatos tartalomgyártás. Az ideális, ha naponta legalább 1-4 posztot teszünk fel, és a legjobban teljesítőre indítunk fizetett kampányt.

Ezt a 3 kérdést kell folyamatosan szem előtt tartani a TikTok hirdetéseknél:

  • Hogy lehetne javítani a posztok kreatív minőségét?
  • Hogy tudunk folyamatosan magas minőségű, friss tartalmat létrehozni?
  • Hogyan optimalizáljuk a költségeket azzal, hogy csak a legjobban teljesítő posztokat emeljük ki?

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: TikTok, Hirdetés