Összesen 56 különböző reklámot adtak le az amerikai tévécsatornák ebben a fő-fő műsoridőben, mely közül 25 tartalmazta a hirdető cég weblapjának címet is. Érdekes módon, az egyszerű linkeknél népszerűbb volt a hashtag-ek használata, mert 28 alkalommal, vagyis az esetek felében találkozhattak a nézők ilyen jelölésekkel.
A legnagyobb közösségi oldalak népszerűsége kicsit csökkent a tavalyihoz képest, hiszen csak 4 Facebook oldal és 3 Twitter felhasználónév említés történt a számtalan reklámban. Izgalmas kivétel a Pitch Perfect 2 film reklámja, mely még Snapchat felhasználóját is szerepeltette, ezzel egy különleges új utat nyitva a rajongók és érdeklődők felé.
A komolyan megtervezett reklámokat elemezve láthatjuk, hogy bár a közösségi oldalak visszaszorulóban vannak, az amerikai marketingpiac szakemberei jelenleg a hashtag-ek használatában látják a legnagyobb lehetőséget, mellyel könnyen, gyorsan lehet sok emberhez eljutni. Ezt a tendenciát mindenképpen érdemes nekünk is kihasználni, és cégünk reklám stratégiájába bevenni ezt a méltán népszerű eszközt.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!