A viselkedés-alapú hirdetések legújabb generációja képes vásárlási ingert generálni még azelőtt, hogy a fogyasztóban a valós igény tudatosulna.
A hirdetések új generációja
Az utóbbi években hatalmas fejlődésen ment keresztül a hirdetés technológia is, a felhasználók viselkedéséről nagy mennyiségű adat áll rendelkezésre, ami lehetővé teszi olyan fejlett AI modellek használatát, mint például a deep learning. Egy ilyen algoritmussal működő hirdetési platform tudja az adott vásárlóról, hogy ő átlagosan háromhavonta szokott cipőt vásárolni, így még azelőtt célzott ajánlattal érhetjük el, hogy arra kifejezetten rákeresett volna vagy bármilyen tevékenysége alapján erre irányuló viselkedést mutatott volnal.
Ki lát már most a jövőbe?
Bár több platform is tett lépéseket ezirányba, jelenleg két nagyágyú van a pályán: a Google és a Criteo.
A Google részéről a Google Predictive Audiences biztosítja ezt a funkciót, amely prediktív közönségelemzést használ a vásárlói szándék előrejelzésére. Nagy előnye, hogy a Google saját analitikai rendszereit használja, így nem kell külön platformot integrálnunk az ökoszisztémánkba, azonban hatékonysági foka még nem tökéletes.
A Criteo ezzel szemben egy sokkal szofisztikáltabb predikciós algoritmussal dolgozik. A deep learning modelljével és vektoradatbázis-alapú elemzésével biztosítja, hogy a vásárlói döntések minden szakaszában, legyen szó hideg célközönség eléréséről vagy weboldal látogatók újramegszólításáról, a lehető legrelevánsabb helyen, időben, kontextusban érhessük el a felhasználókat olyan termékekkel, amik garantáltan relevánsak számukra - még mielőtt “rákeresnének”
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!