Ha marketingben utazol, ezekre a kell figyelned

Ha marketingben utazol, ezekre a kell figyelned
Az idei évben legalább öt olyan tényező van, amikre a marketing szakembereknek oda kell figyelniük, ha sikeres kampányt akarnak. A stroytelling csak az egyik.

Ha nem úgy sikerültek a 2017-es kampányaid, ahogy szeretted volna, akkor fel a fejjel! Az új év új lehetőségeket tartogat a te számodra is, bár idén még a korábbi éveknél is nagyobb kihívás lehet majd tartalmakat előállítani. Aktivizáld magad, tanulj a tavalyi hibáidból és ugorj bele bátran 2018 kihívásaiba - írja a marketingmorzsak.hu.

Az idei esztendő lemenőbb trendjei ezek lehetnek:

Storytelling:
Idén is jó eséllyel célba találhatsz egy történettel, amely publikálásához számtalan közösségi csatorna kínál neked lehetőséget. Ilyen például az Instagram Stories, amely már napi 300 millió felhasználóval büszkélkedhet. Bármelyik platformot is válaszd, feltétlenül figyelj arra, hogy a történeted valós problémáról szóljon, reális megoldást kínáljon és érveljen is a szolgáltatásod vagy terméked mellett.

Virtuális valóság:
Úgy tűnik több VR megoldással találkozhatsz majd 2018-ban, mint gondolnád. A technológiában korlátlan potenciál rejlik, hiszen óriási felhasználói élményt képes nyújtani.

Augmentált valóság:
Az AR (kiterjeszett valóság) a virtuális valóság ellentéte, amikor a számítógép egy általa generált képet helyez el valós térbe. Erre kiváló példa volt a Pokemon Go alkalmazás, amely világszerte felhasználók millióit hozta lázba. Ez is az idei év nagy dobásai között lehet!

Üzenetküldő platformok:
2018-ban tovább folytatódhat a különböző üzenetküldő platformok térnyerése és az azokban elhelyezett hirdetések modernizálása és optimalizálása.

Erősebb fókusz a Z generációra: Idén még inkább reflektorfénybe kerülhet a Z generáció (2000 után születettek) akik egyre nagyobb hatást gyakorolnak a világra. Őket csoportos alkalmazásokban, digitális társalgókban lehet elérni, ahová tapasztalatot szerezni járnak, vagyis nyitottak a történetekre és a digitális edukációra is.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!