2016. január 25. 10:17Marketing
Az ünnepi időszakban világszerte több mint 857 millió dollárt ajánlottak fel jótékonysági szervezeteknek a PayPalen keresztül. A #GivingTuesday adománygyűjtő kampány keretében csak 24 óra leforgása alatt 45,8 millió dollár gyűlt össze, amivel megdőlt a korábbi világrekord.
PayPal (Nasdaq: PYPL) rendszerén keresztül a világ 183 országból, 7,24 millió adományozó összesen 857 millió dollárt (kb. 240,6 milliárd forint) jutatott el jótékonysági szervezetekhez az ünnepi időszakban. Az adakozók 2015. november 27-e és december 31-e között világszerte közel 260.000 jótékonysági szervezetet támogathattak.
2015. december 1-jén a #GivingTuesday adománygyűjtő kampány keretében a PayPal felhasználói 24 óra leforgása alatt 45,8 millió dollárt ajánlottak fel jótékonysági szervezeteknek, megduplázva ezzel az előző 19 millió dolláros rekordot. Ezzel a PayPal hivatalosan is Guinness-rekordot döntött a A legnagyobb online gyűjtött pénzadomány 24 óra alatt kategóriában.
A PayPal a kampányhoz kapcsolódóan bemutatta a Holiday Giving Tracker nevű online felületet, amelyen folyamatosan nyomon lehet követni a rendszeren keresztül történő felajánlásokat, és megtekinthetők az adományozás statisztikái.
A jó ügy a lényeg
„A PayPal lehetővé teszi, hogy az internetkapcsolattal rendelkező eszközeink segítségével egyszerűen és biztonságosan támogathassunk jótékonysági szervezeteket” – mondta el, Franz Paasche a vállalat külkapcsolatokért felelős alelnöke. „Munkatársainkkal folyamatosan dolgozunk azon, hogy a vállalat erőforrásait felhasználjuk egy a jó ügyet szolgáló globális kapcsolatrendszer kiépítésében. A megugró adakozási kedv remek példája annak, hogy hogyan lehet ezt az álmot a gyarkolatban is megvalósítani.”
„A PayPal lehetővé teszi, hogy az internetkapcsolattal rendelkező eszközeink segítségével egyszerűen és biztonságosan támogathassunk jótékonysági szervezeteket” – mondta el, Franz Paasche a vállalat külkapcsolatokért felelős alelnöke. „Munkatársainkkal folyamatosan dolgozunk azon, hogy a vállalat erőforrásait felhasználjuk egy a jó ügyet szolgáló globális kapcsolatrendszer kiépítésében. A megugró adakozási kedv remek példája annak, hogy hogyan lehet ezt az álmot a gyarkolatban is megvalósítani.”
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!
Marketing