A Google meglepő marketing fogással népszerűsíti az Android 4.4 verzióját. A Nestlé nyereményjátékkal egybekötött akciójában az ismert csokoládé találkozik az emblematikus robottal.
Az eredmény egy csokoládéba csomagolt kampány, amelyre már most felfigyelt a média.
Nagyjából úgy kommentálják, hogy vicces és meglepő, a Google új kampánya, ami ebben az esetben igen hasznos a hírdető számára. Nagyon jól sikerült elkerülniük a direkt üzeneteket és
ezt most úgy látszik, hogy még a szakma is elismeri.
A Nestlének is kedvező a kampány, mivel korább több aggályos termékkel is kudarcot vallottak, Amerikában, például szalmonella gyanús kutyaeledeleket kellett visszahívniuk.
A csoki android már hatalmas szobrot is kapott a Google központban, a Nestlé pedig bejelentette, hogy 50 millió csoki kerül az angol, amerikai, brazil, indiai, japán és orosz boltok polcaira. Úgy tűnik, mi nem ropogtatunk majd az új fajta marketing eszközből...
Egész hosszan ugyanerről a BBC-n.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!