Generációk kedvence visszatér a piacra

Generációk kedvence visszatér a piacra
Újragondolt formában, több mint egymilliárdos befektetésként kezdik el gyártani a Bambit, amelynek csak a márkaneve fog az eredetiével megegyezni, az összetevői egészen mások lesznek.

Egy horvátzsidányi palackozóüzemben újra gyártani kezdenék a Bambit - írja a Forbes. Az Art Water Kft.-t vezető Dorogi Éva azt mondta: két évbe telt megszerezni a védjegyet. A hibrid gyártósor 840 millió forintos saját beruházással és 380 milliós EU-s és állami támogatással épül. A cégnél öt éves megtérülési idővel számolnak.

A cél az, hogy az 1947-ben megjelent eredeti termékkel ellentétben természetes alapanyagokból, alacsony cukortartalommal készüljön az új Bambi. Lokális márka építésében gondolkoznak, külföldi terjeszkedés egyelőre nincs a terveik között.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!