Fókuszban az adatok

Fókuszban az adatok
A digitális videó után újabb izgalmas témával jelentkezünk az IAB Hungary 1/1 projektje keretében.

Az elmúlt időszakban az online marketingben (és azon kívül is) egyre nagyobb szerephez jutnak az adatok. Az adatokat sokszínűen használjuk: a kampányokban, az üzleti döntéshozatal során vagy éppen az értékesítés támogatására.

Gyűjtésük és használatuk számtalan lehetőséget rejt minden szereplő számára, sőt bizonyos cégek már kifejezetten az adatok aggregálására, felhasználására szakosodtak, míg mások nem is tudják, hogy ezzel foglalkozniuk kellene.

A piacon sok a félreértés a fogalmi definíciók, a használható technológiák és a megfelelő adatfelhasználási stratégiák tekintetében. A mit, mire, kivel és hogyan kérdésekre kevés vállalatnál tudnak egyértelmű válaszokat adni.

Vajon mennyire érti és használja a piac ezeket az adatokat? Erre keresünk választ a soron következő IAB Hungary 1/1-ben.

A kérdőív elérhető itt: https://forms.gle/oJenkk7ec8SFm2Q4A

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!





Címkék: adatbányászat, IAB