Fitnesz influenszerekkel kampányol a Scitec Nutrition

Fitnesz influenszerekkel kampányol a Scitec Nutrition
Új imázsépítő kampánnyal rukkolt elő a több mint 25 éves étrendkiegészítő gyártó és forgalmazó Scitec Nutrition. Az integrált kampány célja, hogy az izmos, fitt fizikum felé vezető úton végigkísérje és támogassa fogyasztóit.

Az utat is nézd, ne csak a végeredményt!” felhívással indít kampányt a Scitec Nutrition, aki - legyen szó csúcsminőségű étrend-kiegészítőkről, szaktanácsadásról, vagy egyszerűen egy kis extra motivációról-, mindig ott lesz a háttérben, hogy segítsen az úton.  A BioTechUSA-cégcsoport tagjaként a márka a konditermek és testépítő bajnokságok állandó támogatójaként a “Make a Difference” szlogenen keresztül alapvetően azokhoz szól, akik életvitelszerűen űzik az edzőtermi edzést.  Arra ösztönzi őket, hogy önmaguk legjobb változatai legyenek és ezáltal másokat is inspirálhassanak. A sportban elsajátított elhivatottság, céltudatosság az élet minden területén kamatoztatható. Így összességében a változás nemcsak a sportra, hanem az egész életünkre hatással van, és ezen keresztül begyűrűzik mások életébe is. 

Ismert fitnesz influenszereket kértek fel

A kreatívkoncepció teljes egészében a Scitec Nutrition Marketing csapatától származik, ahogy a video szpot script, a kreatív és a szöveg is:

„Büszkék vagyunk rá, hogy a Scitec Nutrition márka újrapozicionálásával újra növekedési pályára tudtuk állítani ezt a nagy múltú brandet. Célunk, hogy az edzőterembe járó közönség számára a Scitec Nutrition jelentse azt a márkát, ami a kezdetektől az utolsó simításokig végigkíséri őket a cél felé vezető, néha rögös, lemondásokkal teli, de épp ezért lélekerősítő és jellemformáló úton” – mondta el a kampányról büszkén Nagy Szabolcs marketing igazgató.

Két, a fitnesziparban elismert, tömegeket inspiráló sportoló-influenszert kértek fel a kampányhoz: a több mint 5 millió követővel rendelkező Sergi Constance-t és Mauren Blanquiscolot, akik megmutatják saját példájukon keresztül, hogy a siker és a csillogás felé vezető út kemény és lemondásokkal teli.

Modern kampányelemek

A kampány 2022. május 1-jén indult és május 31-ig tart, megjelenik közterületen (óriásplakát, citylight), rádióban (FitRádió), a Scitec Nutrition social media felületein (FacebookInstagramYouTubeLinkedin) organikusan és hirdetésként, az anyavállalat BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs felületein (Linkedin, belső kommunikáció), hírlevelekben, a Scitec Nutrition influencereinél, számos sajtóorgánumban és egyéb médiafelületen. Ezzel egyidejűleg a brand német, spanyol és francia közösségi média felületein is futni fog a kampány. A márkára jellemző innovatív szemléletet tükrözi, hogy a szpot egy átdolgozott verziója a TikTok-on is fut, fizetett és organikus tartalomként egyaránt.

A kampány videója itt tekinthető meg:


Alkotók listája

Megbízói oldal

  • Marketing igazgató: Nagy Szabolcs
  • Content producer: Körmendy Zsolt
  • Projekt manager: Nagy Szabolcs, Körmendy Zsolt
  • Kreatív design: Grafikai csapat, Gáthi Kristóf, Várkonyi Enikő
  • Médiafoglalások: Szilágyi-Kubinyi Csilla
  • Vállalati kommunikáció és PR: Dr. Pintér Dániel Gergő, Kardos Imola és Deluxe Media
  • Sportmarketing manager: Vigh-Mikle Szabolcs
  • Webadmin Csapat
  • PPC Csapat
  • EDM csapat
  • Social Csapat

 

Produkció

  • Script és szöveg: Körmendy Zsolt
  • Operatőr / DOP: Kovács Dániel, Molnár Balázs
  • Projekt koordinátor: Gerencsér Eszter
  • Vágó / Colorist: Kovács Dániel
  • Werkfotók: Krasznai Zoltán, Körmendy Zsolt
  • Stylist: Korpics Tibor
  • Make up: Kutasi Mariann
  • Hair: Radván Simon

 

Óriásplakát

  • Fotós: Krasznai Zoltán (Sergi Constance), Kontaxis George (Maureen Blanquisco)
  • Stylist: Korpics Tibor
  • Make up: Kutasi Mariann
  • Hair: Radván Simon

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!