Fenntarthatósági kampányt indít az IKEA

Fenntarthatósági kampányt indít az IKEA
A kampány rámutat arra, hogy fenntartható módon élni egyszerű, s közben a környezetünket óvhatjuk és pénzt takaríthatunk meg.

Az IKEA célkitűzése, hogy fenntartható és klímapozitív vállalattá váljon, ennek érdekében 2030-ra szeretné elérni, hogy termékei kizárólag újrahasznosított és/vagy megújuló anyagokból készüljenek. Mindezek fényében, a 2021-es pénzügyi évet az IKEA a fenntarthatóságnak szenteli a Fenntarthatóság Éve elnevezéssel. A tavaszi kampány a hétköznapi nehézségeinkre próbál megoldást nyújtani.

„Az IKEA-nál azt valljuk, hogy a tárgyak nem egyszer használatosak. Meggyőződésünk, hogy újra és újra használatban kell lenniük, hogy a nyersanyag pazarlását megakadályozzuk. Sokat teszünk annak érdekében, hogy a termékeink újrahasznosított és megújuló anyagokból készüljenek. És ez még nem minden. Célunk, hogy a termékeinket maximális mértékben ki lehessen használni. Az újrahasznosítás révén meghosszabbíthatjuk a bútorok és kiegészítők élettartamát. Ha vásárlóinknak már nincs többé szükségük az IKEA termékekre, ahelyett, hogy a szeméttelepre dobnák, tovább kell adniuk őket másoknak újbóli felhasználásra” - mondta el Márton Andrea, az IKEA fenntarthatósági felelőse.

Március folyamán az IKEA további információkkal szolgál a Fenntarthatósági pontokkal kapcsolatosan is. Az egyik legfontosabb újdonság az IKEA bútorok élettartamának meghosszabbítása kapcsán az ’ingyenes online alkatrészek’ szolgáltatásuk.

Alkotók:

• Creative agency: thjnk Berlin

• Producing: CFS Krug

• Film production: Zauberberg Productions

• Local communication & creative concept: IKEA, Kaspen/Jung von Matt

• Local production of video: Kaspen/Jung von Matt

• PR and influencers: Ogilvy / Seesame / FleishmanHillard Café

• Social media agency: TRIAD Advertising

• Digital agency: Adexpres

• Media agency: Dentsu X

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!