
Az IKEA célkitűzése, hogy fenntartható és klímapozitív vállalattá váljon, ennek érdekében 2030-ra szeretné elérni, hogy termékei kizárólag újrahasznosított és/vagy megújuló anyagokból készüljenek. Mindezek fényében, a 2021-es pénzügyi évet az IKEA a fenntarthatóságnak szenteli a Fenntarthatóság Éve elnevezéssel. A tavaszi kampány a hétköznapi nehézségeinkre próbál megoldást nyújtani.
„Az IKEA-nál azt valljuk, hogy a tárgyak nem egyszer használatosak. Meggyőződésünk, hogy újra és újra használatban kell lenniük, hogy a nyersanyag pazarlását megakadályozzuk. Sokat teszünk annak érdekében, hogy a termékeink újrahasznosított és megújuló anyagokból készüljenek. És ez még nem minden. Célunk, hogy a termékeinket maximális mértékben ki lehessen használni. Az újrahasznosítás révén meghosszabbíthatjuk a bútorok és kiegészítők élettartamát. Ha vásárlóinknak már nincs többé szükségük az IKEA termékekre, ahelyett, hogy a szeméttelepre dobnák, tovább kell adniuk őket másoknak újbóli felhasználásra” - mondta el Márton Andrea, az IKEA fenntarthatósági felelőse.
Március folyamán az IKEA további információkkal szolgál a Fenntarthatósági pontokkal kapcsolatosan is. Az egyik legfontosabb újdonság az IKEA bútorok élettartamának meghosszabbítása kapcsán az ’ingyenes online alkatrészek’ szolgáltatásuk.
Alkotók:
• Creative agency: thjnk Berlin
• Producing: CFS Krug
• Film production: Zauberberg Productions
• Local communication & creative concept: IKEA, Kaspen/Jung von Matt
• Local production of video: Kaspen/Jung von Matt
• PR and influencers: Ogilvy / Seesame / FleishmanHillard Café
• Social media agency: TRIAD Advertising
• Digital agency: Adexpres
• Media agency: Dentsu X
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!