A mobil platform erejét mutatja, hogy nem csak éves összehasonlításban, de az első negyedévhez képest is sikerült fejlődést elérni, 8 százalékkal költöttek többet ilyen jellegű reklámokra az április-júniusi időszakban, mint 2019 hasonló periódusában - írja a Marketing&Média.
Ha éves összevetésben nézzük, akkor az amerikai kontinens tudta felmutatni a legnagyobb növekedést, 77 százalékosat, míg az Ázsia/Óceánia régióban 66, az Európát, Közel-Keletet és Afrikát magában foglaló térségben pedig 61 százalékos volt a fejlődés.
Sokat elárul arról, hogy a világ egyes részeit mennyire érinti a pandémia, hogy az első negyedévhez képest milyen változás volt. Ebben az összevetésben már az Ázsia/Óceánia régió a toronymagas első, ahol 30 százalékkal költöttek többet mobilos hirdetésre a második negyedévben, mint január-márciusban. Az amerikai kontinensen 7, az EMEA térségben 3 százalékos volt a növekedés ebben a mutatóban.
A teljes cikk itt olvasható...
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!