A Fanta idei kampánya minden eddiginél több lehetőséget nyújt arra, hogy átadhassuk magunkat a Halloween hangulatának. Miközben a legtöbb ünnep sok kötöttséggel és elvárással jár, október végén kiteljesedhet a fantáziánk és a kreativitásunk. Erre hívja fel a figyelmet a Warner Bros. Pictures és a Fanta is, akik ősszel több fogyasztói aktivitás révén bátorítják a Z-generációt, hogy a saját elképzelésük szerint élvezzék ki, és alakítsák ezt az időszakot. A Fanta limitált kiadású csomagolásai és halloweeni íze mellett, az Afterlife Train Experience is ezt segíti, ami a két márka idei együttműködésének csúcspontja. A szellemjárat egy különleges és egyedi szabadulószoba élmény Madridban, ahova a hazai fogyasztók is páros jegyet szerezhettek a Fanta nyereményjátékának köszönhetően a Coke Appon keresztül. A fődíjként járó utazás november 2-3-ig tart majd és magába foglalja a szabadulószobán túl a Warner Bros. vidámpark bejárását is. További nyereményekért pedig nem kell mást tenniük a játékosoknak, mint a Fanta kupakjaiban található kódot feltölteni az alkalmazásba november 17-ig. Viszont nem kell Madridig utazni ahhoz, hogy valaki részesülhessen a Fanta halloweeni ijesztegetésében: az Allee Újbuda-központ felőli bejáratánál a földszinten a szabadulószoba rövidített verziójába leshetnek be az érdeklődők. Ide a belépés díjtalan, a „kijutás azonban bizonytalan” – olvasható a szabadulószoba elején.
A madridi interaktív kalandjáték célja, hogy a szerencsés nyertesek megtalálják Beetlejuice-t, aki a szellemjárat minden szerelvényében hagy maga után egy-egy jelet. A káoszt elszabadító szellem megtalálása azonban nem könnyű feladat. A játékosoknak végig kell utazniuk a film helyszínein, a Deetz rezidencia poros padlásától, a Túlvilági Várótermen keresztül egészen a Sírkerti Földekig, hogy megtalálják a bajkeverőt.
Azok sem maradnak ki a halloweeni élményből, akik a madridi túlvilági járatra nem tudnak jegyet váltani. A szabadulószoba ugyanis digitális változatban is elérhető az Európai Unió országain belül a Coke alkalmazáson keresztül. A játékosok a személyesen látogatókhoz hasonlóan tudják felfedezni a szellemjáratot. Egy sor rejtvény megfejtésével és díjakra beváltható pontok gyűjtésével bukkanhatnak rá Beetlejuice-ra, aki a lenyűgöző 360 fokos jeleneteknek köszönhetően szinte “életre kel”. Dana Nussbaum, a Warner Bros. Pictures részéről megjegyzi: „Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy partnerként közreműködhetünk a Fantával Beetlejuice visszatérésének megünneplésében. A Fanta kiváló együttműködő partner, tökéletesen illeszkedik Tim Burton ikonikus alkotásához."
„A Coca-Cola Company és azon belül a Fanta szereti az újszerű fordulatokat. A Halloween pedig tökéletes időpont arra, hogy a Beetlejuice karakteréhez hasonló játékos és szellemes kalandok életrekeltésével közelebb hozzuk a fogyasztókat a márkánkhoz” – mondja Strenner Kinga, a Coca-Cola Magyarország Fantáért felelős márkamenedzsere.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!