Facebook-hirdetések: hol tolhatod el?

Facebook-hirdetések: hol tolhatod el?
A Facebook hirdetés még mindig megkerülhetetlen eszköz, ha hatékony és pontos online kommunikációról beszélünk. Lehet, hogy már sokat hallottál arról, hogyan teheted még profibbá és ütősebbé a sajátodat, de vajon tisztában vagy a legnagyobb szarvashibákkal is?

Az egyre hangosabb digitális zajban érdemes időnként átfésülni, mik azok az alapvető szempontok, amiket figyelembe kell venned ahhoz, hogy a Facebook hirdetés valóban megérje az árát - írja a langmar.hu.

Legyen világos a cél!
Nem lehet eleget hangsúlyozni. Még mindig sokan elkövetik azt a hibát, hogy nem tudják pontosan eldönteni, mit akarnak elérni a hirdetésükkel: aktivitást generálni (pl. beszélgetést indítani), erősíteni a konverziót (rögtön ügyféllé tenni az érdeklődőt) vagy forgalmat terelni a weboldalra? A három egyszerre nem megy.

Lehet bármilyen szép a fotód, ütős a videód, az ajánlatod a siker kulcsa!

Sokan hajlamosak elveszni a részletekben. Igaz, hogy a jó videó, a szép felbontású kép ragadja meg vevőid figyelmét, de pontosan belőtt ajánlat nélkül ez a figyelem gyorsan elveszhet. Érdemes az ajánlatot saját magadnak is leírni egy papírra és leellenőrizni, mielőtt beleágyazod a szövegbe: legyen konkrét, de ne túl hosszú, 2-3 adatnál ne tartalmazzon többet.

Helyezd kontextusba a szöveged, de csak röviden!

Az ütős ajánlat a szép szövegkontextusban mutat igazán, ami minél több aktualitást tartalmaz, annál jobb. Beszélhetsz akár az időjárásról is, a közelgő ünnepekről vagy a szezonális érdekességekről – de csak röviden! A kevesebb itt is több, a hirdetésed legyen logikus, szépen felépített és lényegre törő. A teljes poszt it térhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Marketing