Ezt olvassuk mi! címmel indított őszi kampányt a Central Médiacsoport

Ezt olvassuk mi! címmel indított őszi kampányt a Central Médiacsoport
Könyveket és az olvasást népszerűsítő őszi kampányt indított a Central Médiacsoport. Az Ezt olvassuk mi! kezdeményezés során a kiadó munkatársai mutatják be egy-egy ajánlóval kedvenc regényeiket. Emellett a vállalat nyomatott és online platformjai is az olvasás élményét népszerűsítő cikkekkel, szerkesztőségi tartalmakkal készülnek, ráadásul a kampányt számos aktivitás, speciális kiadványok és egy online kerekasztal-beszélgetés is kíséri.

November hónapot az olvasás népszerűsítésének szenteli a Central Médiacsoport. Az ennek apropóján életre hívott, Ezt olvassuk mi! elnevezésű őszi kampány során a kiadócsoport munkatársai megmutatják, melyik könyv volt rájuk a legnagyobb hatással, ezzel is az olvasásra buzdítva egymást, a kollégákat, valamint a kiadó partnereit.

„A kiadó legtöbb munkatársa hivatalból sokat olvas, hiszen legyen szó online vagy print cikkekről, saját kiadású könyvekről, az újságírók és szerkesztők nap, mint nap különböző szövegekkel, kéziratokkal dolgoznak. De számunkra az olvasás kikapcsolódás és feltöltődés is, ezért extrán fontosnak tartjuk ennek népszerűsítését. Ez volt az egyik fő motivációnk, illetve szerettük volna az emberi arcunkat jobban megmutatva, a személyes olvasási élményeinken keresztül még közelebb kerülni egymáshoz és a partnereinkhez" – nyilatkozta Roczkó Zsuzsanna, a Central Médiacsoport PR menedzsere a kezdeményezésről.

Az olvasás hónapjához több nyomtatott és online platform, köztük a Best, a Meglepetés, a Nők Lapja, valamint az NLC is csatlakozott. Utóbbi Csak az ember olvas címmel heti könyvajánlóval készül, a Meglepetés magazin pedig a 48. héten összeállítást közöl a szerkesztőség tagjainak kedvenc könyveiből. A Bestben olyan hírességek számolnak be korábbi és legfrissebb olvasási élményeikről, mint Demcsák Zsuzsa, Erős Antónia, Gregor Bernadett, Keleti Andrea, Szinetár Dóra, Istenes Bence és Török Ádám.

A Nők Lapja az Ezt olvassuk mi! kampány részeként Szükség van a szavakra címmel számos aktivitással készül ebben a hónapban. A magazin irodalmi szalonja egy online kerekasztal-beszélgetést is tervez a témában; Juhász Anna vendégei Boldizsár Ildikó és Kepes András lesznek. Szintén a Nők Lapja égisze alatt startol a Mutasd, mit olvasol! social média kampány, amely során a szerkesztőség tagjai minisztorikban számolnak be arról, éppen milyen könyvet olvasnak, és olvasási élményeik megosztására buzdítják Facebook-követőiket is. A napokban pedig megjelent a Nők Lapja Bookazine – A 100 legjobb könyv című kiadvány, amely az elmúlt két év legizgalmasabb, legnépszerűbb könyveit tematikusan, műfaji zsáner szerint gyűjti össze. A tíz darab tízes toplistát egy-egy közismert és köztiszteletben álló személy vezeti fel. Így Balsai Móni, Mautner Zsófi, Tari Annamária, dr. Rodics Katalin, Zsédenyi Adrienn, Csányi Vilmos, Gundel Takács Gábor, Kelemen Barnabás, Szilágyi Áron és Vecsei H. Miklós osztja meg velünk olvasási szokásait és élményeit, valamint inspiráló gondolatait.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!