Ezekkel a módszerekkel turbózhatod fel a tartalmaidat

Ezekkel a módszerekkel turbózhatod fel a tartalmaidat
Néhány tipp, amellyel karbantarthatod blogodat.

1. Frissítsd a régieket!

Nyilvánvaló módja a tartalom felújításának, ha frissítjük a régit. Ez sokszor azért válik szükségessé, mert mondjuk megváltozik egy szabályozás, amitől a 2 évvel korábbi blogbejegyzés tartalma elavult lesz, és szándékunkon kívül olyat közlünk, ami már nem felel meg a valóságnak. Minden körülmények között kerüljük el azt, hogy hanyagságból félrevezessük az olvasót, a blogunk mindig a valóságra reflektáljon. A frissítés némely esetben azt jelentheti, hogy teljesen át kell írni vagy újra kell forgatni az anyagot, de többször elég lehet csak egy részét módosítani. Soha ne dolgozzunk feleslegesen.

2. Dolgozd fel más nézőpontból!


Mindig próbálj a vásárlók fejével gondolkodni, mégpedig többféle vásárlóéval. A klasszikus reklámos módszer, hogy ne csak annak akarj eladni, aki maga használná a terméket, hanem még inkább annak, aki egy szerettének venné meg ajándékba. Itt nemcsak arról van szó, hogy december elején mindenképp hozz le egy cikket ajándékötletekkel, hanem a normál kommunikációdba építsd be ezeket a módszereket, és extrapoláld is. Mutasd be ritkább használati módját, adj ötletet!

3. A tartalom reagáljon a változásokra!

A koronavírus-járvány miatt jelentősen megváltozott az irodai munka, az emberek otthonra vesznek maguknak olyan dolgokat, amiket eddig csak a cégek vásároltak az irodájukba. Mindig reagálj ezekre a változásokra, de a nézőpontváltáshoz nincs szükség válságra, mindössze gondolj kreatívan a termékeidre, és írd meg, hogyan segítenek a mindennapokban.

A teljes cikk itt érhető el...

Kapcsolódó cikk...

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!