A keresőóriás egy keményebben lép fel a hasonló megoldások ellen, a cég pedig a napokban bejelentette, hogy a Chrome böngésző eddig csak az Egyesült Államokban és Európában elérhető hirdetésszűrője július 9-től világszerte aktívan fog dolgozni azon, hogy leszámoljon a kéretlen és bosszantó reklámokkal.
A 71-es verziószámú Chrome-ban debütált blokkoló célja, hogy teljes egészében felszámolja az ipari szabványokat sértő reklámokat. Ezeket még tavaly tavasszal gyűjtötte össze a Coalition for Better Ads szakmai csoport, aminek a tagjai között között megtalálhatjuk a Facebookot és a Google-t is. A csapat a felhasználók visszajelzéseit figyelembe véve egy tucat olyan hirdetéstípust határozott meg, amiket kerülniük kell a hirdetőknek és kiadóknak, ha nem akarják, hogy a Chrome automatikusan eltüntesse őket.
(via marketingmorzsak)
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!