
![]() |
"Az idei év újdonsága, hogy egy újabb kategóriával bővült a pályázati lehetőségek köre, ugyanis nyitottunk az állami intézmények felé, mert azt látjuk, hogy egyre több a jó gyakorlat ott is, amelyet szívesen díjazunk és osztunk meg. Eddig az állami vállalatok jellemzően nem pályáztak és nagyon örülünk, hogy a trend fordulni látszik. A nevezők csaknem 30 pályázatot küldtek be a különböző kategóriákban egy olyan időszakban, amikor a vállalatok többsége a járvány miatti tűzoltással volt elfoglalva. Ez nagyszerű eredmény és ezúton szeretném megköszönni minden pályázónak, hogy ennyire komolyan vette az indulást ebben az embert és vállalatokat próbáló COVID-os időszakban.” - mondta el Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, a díj létrehozója.
A győztesek:
A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját a 2019-ben a következő vállalatok nyerték el:
Fődíj (kategóriák feletti):
Magyar Telekom Nyrt. – #NEMÁLLUNKMEG
Középvállalat kategória:
Éves Employer Branding Stratégia
Arany minősítés: H1 Systems Mérnöki Szolgáltatások Kft. - Employer Branding stratégia
Ezüst minősítés: NN Biztosító Zrt. - Belső Kommunikációs Stratégia
Bronz minősítés: Webtown - Employer Branding a Webtown szervezetében
Employer Branding Kampány:
Különdíj: Continental Hungaria Kft. - ContiCafé 2019 kampány
Nagyvállalat kategória:
Éves Employer Branding Stratégia
Arany minősítés: Magyar Telekom - #NEMÁLLUNKMEG
Ezüst minősítés: Praktiker – Employer Branding Stratégia 2019
Bronz minősítés: EATON Enterprises (Hungary) - We make employer branding work
Employer Branding Kampány
Arany minősítés: Magyar Telekom - Check In
Ezüst minősítés: UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. - The Challenge is ON
Bronz minősítés: Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. - B-PINK A Te egészséged, a Mi törődésünk
Állami intézmények kategória
Employer Branding Kampány
Különdíj: Pécsi Tudományegyetem – PTE a családokért
A teljes cikk itt olvasható...
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!