Elindul az Atmedia online divíziója

Elindul az Atmedia online divíziója
Hirdetésértékesítési stratégiai együttműködést kötött az Atmedia a Printimus kereskedőházzal.

Magyarország legnagyobb tévés sales house-a, az Atmedia – az évközi kommunikációjának megfelelően – 2018. január 1-vel belép az online hirdetési piacra. Az Atmedia stratégiai szerződést kötött a Printimus kereskedőházzal, amely alapján értékesíti a Lapcom Zrt. webes felületeit, valamint 2018-ban a portfóliójába tartoznak majd a TV2 online, az MTVA online felületei, a Femcafe, az IKO Digital és a Mandiner is. A kereskedőház új üzletága várhatóan még az idén tovább bővül újabb meghatározó piaci partnerekkel.

Az Atmedia az online felületek bevonásával integrált hirdetésértékesítést nyújt az ügynökségek számára, ami az ügyfeleknek rendkívül széles kínálatot és hatékony megoldásokat jelent.

Lukács Csaba az Atmedia ügyvezetője elmondta: „Az online hirdetésértékesítés az Atmedia számára egy olyan új piacra történő belépést jelent, amely szervesen illeszkedik cégünk növekedési stratégiájába. Terveink szerint a webes üzletág, hasonlóan a tévés partneri portfóliónkhoz a következő időszakban dinamikusan bővül majd.”

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Atmedia