
Az IAB és az Ovum által végzett felmérésben megkérdezett marketing szakemberek szerint megtérül mobil hirdetésekre költeni. A hirdetők a mobil stratégia kialakításakor többféle megoldás közül is választhatnak. A válaszadók a legnagyobb arányban, 70 százalékban, a mobil eszközökre optimalizált websiteokat és landing pagek-et használnának hirdetési felületként. A második helyen 49 százalékkal a bannerek végeztek, és annak ellenére, hogy a kereső hirdetések milyen fontosak az online világban, a mobil kereső hirdetésre csak a válaszadók 44 százaléka költene.
![]() |
A mobiltelefonon hirdetőknek azonban továbbra is számos kihívással kell megbirkózniuk. Legnagyobb akadályként az operációs rendszerek sokféleségét és az adatvédelmi aggályokat jelölték meg. Az eszköz prioritásokat nézve a válaszadók 63 százaléka az okostelefonokat tatja a legfontosabbnak, míg a tableteket a többség csak a második helyre sorolta.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!