Dagad a reklámbotrány a Google körül, hiszen már több mint 250 márka vonta vissza hirdetéseit a YouTube-ról, miután azok véletlenszerűen enyhén szólva is megkérdőjelezhető tartalmak mellett bukkantak fel - írja a hvg.hu. Amúgy ez korábban sem volt másképp, de egyrészt sokasodtak a rasszista, gyűlöletkeltő videók, másrészt ennyire nyilvánvalóan csak most szembesültek a jelenséggel a hirdetők.
A Nomura Instinet elemzői szerint – adta hírül a Business Insider – a Google-nak elég sokba fog kerülni a hirdetők viselkedése, nagyjából háromnegyed milliárd dollárba. A YouTube-on elsősorban a nagy márkák hirdetnek – a becslések szerint ebben az évben 10,2 milliárd dollár bevételt hozhatna/hozhatott volna a videomegosztó. A top20 amerikai hirdetőből öt már be is fagyasztotta a hirdetéseit, amki 7,5 százalékot jelent, ebből kalkulálták ki a körülbelül 750 millió dolláros hirdetésibevétel-kiesést. Hogy kik lehetnek a balhé nyertesei, arról a teljes cikkben olvashat.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!