Egy kis tartalom-marketing történelem

Egy kis tartalom-marketing történelem
A tartalom a király, tartja a marketingesek mostanában gyakran idézett mondása. Azt azonban érdemes megvizsgálni, hogy korábban hogy is volt ez.

Joe Pulizzi rendkívül hosszú című marketing szakkönyvének üzenete az "Epic Contentmarketing". A szerző weboldala egyértelműen bizonyítja, hogy a történeken alapuló marketing kiválóan alkalmas mindenféle termék, akár a saját könyvünk népszerűsítésére.

Találunk itt remek videót a könyvről, letölthető esettanulmányokat és egy ingyenes fejezetet és mindenfélét, ami arra ösztönzi az látogatót, hogy vegye meg a könyvet. Sőt terjessze esetleg, mert arra is van lehetőség. A szerző ezt személyes tanácsadással honorálja.



A weboldal tartalamát, illetve a könyvet a Content Marketing Institut is ajánlja, amelyet egyébként meglapő módon szintén Joe Pulizzi alapított. A sokféle karaszthivatkozó tartalom dzsungelében találtunk még egy nagyszerű infografikát is, ami a tartalom-marketing történelmét igyekszik megrajzolni. Ez nem csak informatív, de hunoros is, így megosztásra érdemesnek tartottuk.

Joe Pulizzi színes világában minden történetnek üzenete van. Érdemes 15 dollárt áldozni a könyvre.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!