Effie 2022 – Értékelt a 120 fős szakmai zsűri: 46 pályamű a döntőben

Effie 2022 – Értékelt a 120 fős szakmai zsűri: 46 pályamű a döntőben
A nemzetközi Effie standard szerinti kétfordulós zsűrizés eredményeként ebben az évben 46 sikeres pályamű került döntőbe és küzd meg 29 kategóriában a Bronz, Ezüst, Arany Effie díjakért.

A teljesítmény globális szimbólumaként számon tartott Effie az egyetlen olyan szakmai megmérettetés, ahol a marketing célok hatékony megvalósítása áll a középpontban.

A Reklám Világszövetség (IAA) Magyarországi Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervezésében az idén 21 éves hazai Effie-re nevezni ezúttal 2021. január 1 – 2022. április 30. között Magyarországon megvalósított marketingkommunikációs aktivitással lehetett, a nemzetközi Effie standard előírásai szerinti nevezési rendszerben. Idén az új kategória az Employer Branding volt.

Az Effie nemzetközi elismertsége és szakmai presztízse többek között a széles iparági tudásra épülő alapos és minden részletre kiterjedő zsűrizésnek köszönhető. Ennek tükrében már a döntőbe jutás is kiemelkedő teljesítmény, hiszen a benevezett hatékony kampányok közül továbbjutók minősülnek a leghatékonyabbaknak, pályaműveik pedig a legsikeresebbeknek. A verseny lebonyolítását a nemzetközi Effie mellett közjegyző is felügyeli.

Idén a legtöbb döntős pályaművet az ACG, a Café Communications és a VMLY&R tudhatja magáénak, őket követi az Artificial Group, az iProspect, a Positive Adamsky és a Wavemaker. A legtöbb döntős pályamű a Bevezető kampány, a Branded Content, a Big Marketing, az Élelmiszer és az Image kategóriában várja Bronz, Ezüst, Arany Effie helyezéseket. Az Effie Finalist díjasok, azaz a döntőbe jutottak már biztos pontszerzők a nemzetközi Effie Index hatékonysági világranglistán.

A nemzetközi előírásoknak megfelelően ez alkalommal is külön zsűri dönti el, hogy az Arany Effie díjasok közül melyik pályamű érdemli ki a legnagyobb elismerést, a Platina Effie-t.

Az idei díjazottakat, valamint teljesítményük alapján az Év Leghatékonyabb Megbízója és az Év Leghatékonyabb

Ügynöksége elismeréseket november végén hirdeti ki az Effie Awards Hungary.

Az Effie díjat 1968-ban alapította New York-ban az American Marketing Association oktatási, szakmai fejlődést elősegítő szándékkal. 2008 óta az Effie Worldwide nonprofit szakmai szervezet a jogtulajdonos, jelenleg 50 országban rendezik meg világszerte. Magyarországon 2002-ben indította el és szervezi azóta is a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata (IAA Hungary) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ), a mindenkori nemzetközi standard alapján. Az Effie több mint 50 éve tartó töretlen sikere objektív, átlátható, független értékelési rendszerének is köszönhető.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Effie Awards