Dugóra optimalizált plakátsorozat a Dacia-tól

Dugóra optimalizált plakátsorozat a Dacia-tól
Egy óriásplakátra általában 3 másodperce jut a befogadónak normál tempóban. A dugóban, azonban ennél lényegesen több időt is tölthetnek az autósok plakátnézegetéssel. Erre a helyzetre reagál a Dacia Jogger Extreme típusát népszerűsítő, a plakátműfajt „meghackelő” sorozata – a koncepciót a Mediator fejlesztette.

„Három óriásplakát Budapest határtalan dugójában” – foglalhatnánk össze a kampány mottóját. A Dacia Jogger a budapesti Róbert Károly körúton október első hetében látható plakátsorozata ugyanis a dugókat, pontosabban azok okozóját, az egyedül autózást vette célba.

A hétüléses kivitelben is kapható, akár car sharingre is optimális Dacia Jogger ugyan csak a sorozat utolsó plakátján tűnik fel, az alaposan teleírt felvezető sorozat azonban részletesen ismerteti annak előnyeit – hiszen a dugóban akár 3-5 percet is eltölthetünk egy-egy plakát előtt. Az érvek között az alacsony fogyasztás és a kedvező felszereltség mellett kulcsszerepe van annak, hogy az autó, méreténél fogva alkalmas lehet például a kollégákkal közös munkába járásra – ezzel is csökkentve a dugókat.

„Nemcsak a befogadói helyzetet figyelembe véve keretezi újra ez a plakátsorozat azt, amit a plakátműfajról, az OOH funkciójáról gondolunk, de tonalitásában is passzol a Dacia csipkelődősebb, lazább világához” – emelte ki a kampány fő mozzanatát Csirke Dániel, a Mediator kreatívigazgatója. „Fontosnak tartjuk azt az üzenetet, hogy a mobilitásban zajló elektromos forradalom mellett az ésszerű autóhasználattal már ma is tehetnénk azért, hogy ne a dugóban töltsük el az értékes időt” – tette hozzá a kreatívigazgató, aki bízik benne, hogy az AutoWallis-szal a jövőben is dolgozhatnak majd hasonló awareness-kampányokon.

„Nyitottak vagyunk a rendhagyó, a szokásostól merészen eltérő megjelenésekre, melyek passzolnak a Dacia értékrendjéhez: észszerű megoldások kompromisszumok nélkül, ügyfélközpontú, demokratizált mobilitás” – fogalmazott Sóstói Tamás, Marketingkommunikációs és CRM Vezető. „A három óriásplakátos megjelenésünkben egyszerre hívtuk fel a figyelmet a mai közlekedés egyik alapproblémájára és annak megoldási lehetőségére. Hiszünk benne, hogy jobban átgondolt utazástervezéssel javítani lehet a közlekedést és ezáltal életminőségünket” – tette hozzá az autómárka képviselője.

Az RN Hungary Kft. Dacia márkáján is dolgozó Mediator által fejlesztett és kivitelezett speciális aktivitás – vagyis a 3 db óriásplakát – a médiások becslései szerint a napi kétszeri dugóban kb. 250,000 autóst, azaz potenciális érintettet ért el és gondolkodtatott el a dugók okairól és a lehetséges megoldásról.

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Dacia, Marketing, plakát