Az Advertising Association felmérése szerint az Egyesült Királyságban 2013-ban várhatóan 15 százalékkal fognak csökkeni a mozis reklámköltések.
A digitális költések nagyarányú növekedés mutattak, élen a mobil eszközökön futó hirdetésekkel, amelyek 2013 első félévében 16,3 és második félévében 13,2 százalékkal emelkedtek. Ezzel szemben a hagyományos médiában, a televíziós hirdetési költéseken kívül, mindegyik platform csökkenést mutat. A TV esetén az idei év első félévben 2,1 a másodikban 5,3 százalék növekedéssel lehet számolni. A direkt marketing levelekre fordított költések stagnálnak. A mozis reklámköltéseken kívül legnagyobb mértékben az újságokban elhelyezett hirdetésekre költöttek a legkevesebbet, ez az összeg közel 7 százalékkal csökkent az idei évben.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!