Divatba hozzák a női vezetőket

Divatba hozzák a női vezetőket
A Menedzserszövetség és az InStyle figyelemfelkeltő kampányt indított a nők karrierépítésének támogatására.

Legyen Divat a Női Vezető elnevezéssel közös kampányt indított március 8-án a Menedzserszövetség és az InStyle, amelyben 37 sikeres női közép-és felsővezető főszereplésével felhívja a figyelmet a női vezetők szerepére. Az interjúsorozat részeként Banovic Aleksandra, az Arval Magyarország értékesítési és marketingigazgatója is megosztotta történetét a hölgyek jövő generációjával, akik most lépnek a karrierépítés útjára.

A videók célja, hogy az itt elhangzó tanácsok és tapasztalatok motivációt adjanak a feltörekvő̋ fiatal női generáció́ számára. Banovic Aleksandra a vele készült interjúban elmondta: „A kemény munka és folyamatos fejlesztés mellett elengedhetetlen a pozitív kisugárzás ahhoz, hogy egy ember igazán jó vezetővé váljon. Pozitív hozzáállással, jó szervezőképességgel – ami magában is egy hasznos vezetői képesség - és egy szerető család háttértámogatásával a világot is meg lehet hódítani!”

Az egyenlőség és a diverzitás mellett elköteleződve az Arval cégcsoport stratégiai célkitűzése a nemek közötti bérkülönbség csökkentése, valamint nők magasabb rangú pozíciókban való érvényesülésének támogatása. Nemzetközi szinten a vállalat női vezetőiről elmondható, hogy csak olyan konferencián vesznek részt, ahol nem egyedüli női előadóként szerepelnek. Itthon, az Arval hazai leányvállalatánál is tetten érhető ez a példamutatás. Az Arval Magyarország büszke arra, hogy egy jellemzően férfi sztereotípiákhoz kapcsolt iparágban lokális menedzsmentjének aránya 50-50%-ban áll nőkből és férfiakból, középvezetői szinten pedig többségben vannak a női munkatársak - írják.

Fotó: arval.com

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!