Digitális hirdetések: határ a csillagos ég?

Digitális hirdetések: határ a csillagos ég?
2017-es Internet Advertising Revenue Report statisztikája szerint továbbra is folyamatos növekedést mutat a digitális hirdetések piaca.

2017-es Internet Advertising Revenue Report statisztikája szerint továbbra is folyamatos növekedést mutat a digitális hirdetések piaca - írja a marketingmorzsak.hu.

Az év első felében a digitális hirdetések bevétele elérte a 40,1 milliárd dollárt az USA-ban. Ez egy 23 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A statisztika azt igazolja, hogy a mobil, videós és közösségi média hirdetések is folyamatos növekedésben vannak az USA-ban, ami jó hír a hirdetők számára az egész világon, hiszen ezek az uralkodó trendek és tendenciák.

A közösségi média hirdetések még ennél is jobban teljesítettek, hiszen 37 százalékkal nőtt a bevétel a tavalyi évhez képest. Bár a felmérés nem bontotta a bevételt a platformokra, de nyilván sejteni lehet, hogy a top 10 tech és közösségi média nagyvállalatról van szó. Így például a Google és a Facebook a leginkább meghatározó tényező ebben az arányban.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Hirdetés