Sokan semmire se használják az elektronikus leveleik alatt ékeskedő helyet. Aláírják a levelet és kész. A marketing szakemberek azt tanácsolják, hogy ne hagyjuk ki az itt kialakult lehetőséget, hiszen évente akár több ezer, vagy még több üzenetet megírva komoly marketing eszközre lelhetünk.
Egy példán is megtapasztaltam, hogy miként lehet ellenérzést kelteni egy ilyen aláírással. Egy ismerősömet fenyegető behajtó cég az aláírásában elhelyezett képben saját magazinját ajánlgatva erős visszatetszést okozott a napokban. A stílustalan levél alá helyezett képmutató szorakoztató tartalom enyhén szólva is gusztustalan marketing fogás.
A témában elkészült egy infografika is, amelyben mindenféle titkos részletet is megoszt velünk a felmérést készítő writethat.name szolgáltatás, amely 2011 óta mintegy 700 millió email aláírásból vont le tanulságokat. Igazi jó hétvégi kaland átböngészni, hogy ki mit és miért ír bele az aláírásába.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!