A Rukkola egy magyar fejlesztésű közösségi média megoldással keresi a legaktívabb rajongóját, miközben természetesen a Facebookon kampányolva újabb felhasználókat igyekszik bevonzani. A Brandvocat pont erre a célra tökéletes, hiszen összekapcsolja a cégeket a leghűségesebb felhasználóikkal. A rendszer természetesen mindenkinek előnyöket kínál, a rajongók nyereményekkel gazdagodnak a cég pedig ismertebbé válik.
A most első születésnapját ünneplő Rukkola amúgy is a közösség erejét használja az olvasás, a könyvek világának népszerűsítésére. Az olvasók egy virtuális közösség segítségével valódi könyveket cserélnek a Happontoknak nevezett találkozó helyek segítségével.
A Rukkolát a felhasználók ma már nem csak Budapesten érhetik el, a szolgáltatás hazai 40 településen, sőt már külföldön rendelkezi ilyen pontokkal. A központi Happont a Magnetbank Székházban működik, nem meglepő, hiszen a közösségi bank szívesen támogat társadalmilag fontos ügyeket.
A jól szervezett rendszerben a pontok között is eljutatthatók könyvek, így a lokális szolgáltatások kiszélesednek egy lényegesen szélesebb a teljes országot lefedő megoldássá. A Ruccola segítségével, már 75 500 cserekönyv érhető el.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!