Logó, egységes arculat
Alakítsunk ki egységes arculatot, melyet minden – online és offline – megjelenésünknél használunk. A következetesen alkalmazott színek és logó hozzájárulnak ahhoz, hogy az érdeklődők felismerjék a márkát és állandóságot, bizalmat érezzenek, bárhol is találkozzanak vele.
Díjak, tanúsítványok használata
Amennyiben rendelkezik a cég valamilyen díjjal, kitüntetéssel, azt mindenképp jelenítsük meg jól látható helyen a weboldalon. A díjak egyértelműen növelik a hitelességet.
A tanúsítványok közül pedig az SSL tanúsítvány kiemelt fontossággal bír, érdemes használni. A lakat ikon és a https:// protokoll látványa a címsorban növeli a látogatók biztonságérzetét és tényleges biztonságát is.
Kapcsolati adatok
Talán evidensnek tűnik, de mégis érdemes megemlíteni, hogy mindenképp tüntessük fel a honlapon a cég kapcsolati adatait! Jó érzéssel tölti el a látogatókat, ha látják, hogy szükség esetén tudnának kihez fordulni, van megadva cím, email és telefonszám is. Külön plusz pont, ha a kapcsolattartók vagy munkatársak névvel és fotóval is bemutatkoznak. Sokkal személyesebb hatást kell, ezáltal növeli a bizalmat a cég iránt.
Céges email cím
Bár tulajdonképpen a kapcsolati adatokhoz tartozik, külön kiemelnénk a céges email cím használatát, mely sokkal profibb, megbízhatóbb hatást kelt. Ugye, hogy mekkora a különbség aközött, hogy cegneve@gmail.com címről vagy info@cegneve.hu emailről kapunk levelet üzleti ügyben? Ezért van szükség a céges email címre.
Részletes leírások
Termékek, szolgáltatások értékesítése esetén kifejezetten fontos, hogy részletesen mutassuk be a termékeket, oszlassunk el minden kételyt az érdeklődőkben. Amennyiben lehetséges, készítsünk róluk több fotót, különféle szögekben vagy használat közben. A szolgáltatások esetén kicsit nehezebb dolgunk van, de a folyamatról vagy végeredményről megosztott kép megnyugtatja a hezitáló látogatókat.
Amennyiben értékesítés nem zajlik a weboldalon, abban az esetben is mutassuk be minél részletesebben a céget, a filozófiáját, működését, céljait, elért eredményeit. Minél inkább úgy érzik az érdeklődők, hogy foglalkoznak velük és szívesen osztanak meg velük információkat, annál közelebb érzik magukhoz a céget és bízzák rá ügyeiket, problémáikat.
Vélemények, ajánlások
Ne felejtsük el megjeleníteni az elégedett vevők véleményeit a honlapon, hiszen ez a legjobb ajánlás egy leendő vásárló számára. Előfordul, hogy nem csak pozitív tapasztalatokról számolnak be akár a weboldalon, közösségi oldalon vagy Google Cégem fiókhoz társítva, de ebben az esetben is igyekezzünk minél előbb válaszolni, adott esetben megoldani a problémát vagy eloszlatni a kételyeket. Ez a hozzáállás sokkal jobb benyomást kelthet, mintha kizárólag pozitív véleményeket olvasnak, melyek elgondolkodtatóan túl tökéletesek.
Garancia
Amennyiben tehetjük, vállaljunk valamiféle garanciát és ezt megfelelően kommunikáljuk is. Nem csak pénzvisszafizetési garancia lehet mindez, hanem jótállás vagy akár szolgáltatók esetén rendelkezésre állási garancia. A lényeg, hogy éreztessük, bízhatnak bennünk és amit árulunk az jó és ezért vállaljuk is a felelősséget.
Közösségi média
A cég közösségi oldalainak linkjét, ikonját is használjuk bátran a weboldalon, hiszen mi számít jobb ajánlásnak annál, ha a látogatók szembesülnek vele, hogy ismerőseik is követik a cég közösségi oldalait.
Aktualitás
Végül, de nem utolsó sorban tartsuk naprakészen a weboldalt! Tájékoztassuk a látogatókat minden fontos történésről, változásról! Írjunk blogcikkeket, vagy csak tegyünk közzé híreket! A lényeg, hogy lássák, egy aktualizált honlapon járnak és biztosak lehessenek benne, hogy a közölt információk frissek.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!