Beveszik az Instagramot

Beveszik az Instagramot
A Johnson and Johnson hazai leányvállalata és a koronás oroszlán (Off-beat.Roar Concepts! kommunikációs ügynökség) bővítette az együttműködését.

A bőrápolási márka, a Neutrogena hazai Instagram profilja a közelmúltban követhetővé vált. A Neutrogena csapata úgy érezte, hogy ideje a vásárlóival egy szorosabb, személyesebb kapcsolatot kialakítania, közvetlen és motiváló beszélgetéseket folytatni és ehhez pedig az Instagram a megfelelő csatorna és az Off-beat.Roar Concepts! kommunikációs ügynökség az ideális partner.

„Az Off-beat.Roar Concepts! kreatív csapatával 2019 őszén kezdtük el a közös munkát grafikai vonalon, ők feleltek az összes itthon forgalmazott márkánk (Neutrogena, O.B., Listerine, Carefree, Imodium, Nicorette, Johnson’s) POS anyagainak tervezéséért. Nagyon hamar megtaláltuk a közös hangot, ráéreztek a márkáinkra. Pár közös ötletelés után egyértelművé vált, hogy nem csak hosszabbítjuk az együttműködésünket, de mélyítjük is azt a márkáink online és offline kommunikációs kampányaival, többek között velük vezetjük be több lépcsőben a Neutrogena megjelenését a közösségi média térbe” – nyilatkozta Szabó Viktória, a Johnson and Johnson Kft. márkamenedzsmentért felelős Brand Activation Managere.

"A Neutrogena Magyarország Instagram csatornáját folyamatosan, több szinten építjük fel. Nagyon fontosnak tartjuk, hogy valódi beszélgetések szülessenek a vásárlók és a márka között, illetve, hogy fokozatosan bevonjuk a rajongókat is a tartalomfejlesztésbe. Célunk, hogy miközben megmutatjuk a márka értékeit, a Neutrogena termékeit megoldásként mutassuk be a problémákra informatív, szórakoztató, színes és dinamikus módon. Szeretnénk tudatni a tartalmak által, hogy a problémákkal küzdő nők nincsenek egyedül és egy olyan közösség kialakítása a célunk, amelyben a nők megértik és támogatják egymást" – árulta el Fodor Tamás Gábor, az Off-beat.Roar Concepts! ügynökség részéről.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!