Besokalltunk a „Veled vagyunk!” típusú reklámoktól

Besokalltunk a „Veled vagyunk!” típusú reklámoktól
Húsz százalékkal több hirdető gondolja azt, hogy erre szükség van, mint amennyi fogyasztó – írja a Kreatív az AdAge-re hivatkozva.

A Kreatív cikke szerint bár az Egyesült Államokban a hirdetők majdnem harmada felfüggesztette a reklámköltését a járvány miatt, a fogyasztók továbbra sincsenek a reklámok ellen – ha azok jól vannak kivitelezve. Az Adobe ezer fős, friss kutatása szerint a megkérdezettek mindössze 12 százaléka szeretné, ha eltűnnének a reklámok, míg a fele úgy nyilatkozott, hogy a személyükre szabott reklámok nem lennének ellenükre – olvasható az AdAge weboldalán.

A kutatás kvázi nyilvánvaló állításain túl (például az embereket negatívan érintette a járvány; több időt töltenek online és a tévé előtt) vannak meglepő megállapítások is. Ilyen például az, hogy a fogyasztók már most nagyon unják a márkák „Veled vagyunk!” típusú kommunikációját. A hirdetők úgy gondolják, hogy az emberek olyan reklámokat szeretnének, amely azt mutatja be, hogy mennyire összehozzák a közösségeket, és mennyit segítenek nekik. Ehhez képest, az Adobe szerint arányaiban 20 százalékkal több hirdető gondolja azt, hogy erre szükség van, mint amennyi fogyasztó. A tanulmány szerint a cégek jobban tennék, ha a mindennapi problémákra fókuszálnának, vagy éppen arra, hogy elfordítsák a járványról az emberek figyelmét.

További figyelemreméltó eredmény az is, hogy az Y-generációs férfiak fele, illetve azok 48 százaléka, akik megtartották teljes munkaidős állásukat, többet költenek online, mint a járványt megelőzően.

A teljes cikket megtalálja a kreativ.hu oldalon.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!