Begombáztak a Szallas.hu marketingesei?

Begombáztak a Szallas.hu marketingesei?
Az elmúlt év megmutatta, hogy az is bizonytalanná válhat, amit már gondosan előkészítettünk. Nyaralni gyakran előre megtervezett célokkal, programokkal indulunk. De alakulhat úgy, hogy végül a szállás lesz maga a program. A Szallas.hu nyári kampányában ismét összekacsint az utazókkal, amelynek A Hatodik Szék a tender nyertes kreatív ügynöksége és a FocusFox felelt a produkcióért. A kampánnyal a Szallas.hu saját felületei mellett a TV2-n, a Petőfi Rádióban, a Rádió 1-en, a Retro Rádióban és számos online médiumon is találkozhatunk májusban.

Darabos úr már nem tér vissza a Szallas.hu nyári kampánya során. Helyette viszont láthatjuk, hogy egy jó kis vakációhoz kell nevetés, új ízek és illatok, egy frissítő medence vagy wellness, némi galiba és meglepetés, plusz rengeteg remekül sikerült pillanat. A Szallas.hu segít felfedezni, megtalálni és lefoglalni minden belföldi utazó számára a tökéletes úti célt, és garantálják, hogy a szállás már maga az élmény része lesz.

Kampánycél

„Magyarország egyik legnagyobb szállásfoglaló oldalaként országos márkaismertséggel rendelkezünk, de szeretnénk, ha a fogyasztók érzelmileg is elkötelezettek lennének a Szallas.hu iránt. A 2021-es nyári kampány fő célja a brandpreferencia-növelés. A célcsoportunk számára fontos utazási témákról beszélve azt szeretnénk éreztetni velük, hogy mi értjük meg őket a legjobban. Az érzelmi megkötés kulcskérdés abban, hogy évről évre megtartsuk az utazókat az oldalon emelte ki Horák Anasztázia, a Szallas.hu Customer loyalty & retention managere.  Ez a márka első lépése a love branddé válás útján."

Kreatív koncepció

A kiírt tendert A Hatodik Szék kreatív ügynökség nyerte el. Nagy Zita, A Hatodik Szék stratégája szerint szakmai kihívást és komplex feladatot kaptak: a márka szakemberei sokat kutatnak, elemeznek, mégis bíznak a kreativitás erejében, bátrak és nagy szívük van – főleg, ha bajba jutott utazókról van szó. Ezt szerették volna láttatni a célközönséggel is.

„Az ötletelés fázisában csak egy elejtett mondat volt az >>Azért a szállás is fontos,nem?!<< – avatott a részletekbe Rajkó Misu, kreatív. – Mindenki előtt megjelent egy kép, összenéztünk, nevettünk és teljesen rápörögtünk a koncepcióra."Falvay László, a kreatív csapat oszlopos tagja, azt is hozzátette, hogy az előző években a Szallas.hu egy ígéretet váltott be, és egy nagyon megbízható, praktikus márkát épített fel az „Úgyis lett!" szlogennel és platformmal. Ugyanakkor az új kampány érzelmi szintre emeli ezt a pragmatikus megközelítést. „Így jutottunk az üzenetig: bármi is történjen a vakáción, a szállás élménye miatt semmiképp sem fog kárba veszni az egész évben tervezett szabadság" – mondta Falvay László.

Stratégiailag fontos lépésnek tartjuk, hogy elsősorban a 25-34 éves korosztályhoz szóljunk, szeretnénk, hogy a fiatalabbak is friss szemmel nézzenek a márkára. Ehhez kerestünk új platformot és digitális megoldásokat. A Hatodik Szék rutinos csapata, a kreatívok cannes-i díjnyertes ötletei és az Arany Delfin-díjas rendező, Damokos Attila neve garancia volt a sikerre (szerk. Attila rendezte a korábbi, 2017-es Úgy is lett! filmet is)  vázolta fel a koncepciót Pardi Dorina, a Szallas.hu marketingvezetője. – Az integrált kampányt 6 hónapos előkészület előzte meg, több mint 100 fő dolgozott rajta, beleértve a fogyasztói és márkakutatást, a kommunikációs előkészületeket, produkciós munkát és a site fejlesztéseket, így igazi csapatmunka volt."

Érdekesség, behind the scenes

A forgatás több okból is izgalmasan zajlott, hiszen a COVID idején, a vendéglátás hibernációja közepette, télen kellett forgatni nyaralós filmeket. A forgatási helyszínek egyike a Danubius lánc tagja, az ikonikus Gellért Szálló volt. Nagyon furán festett vendégek nélkül, reméljük, soha többé nem látjuk üresen a fürdőt. De nekem a csúcspontot mégis az hozta el, amikor a forgatás második napján, az utolsó jelenettel egyidőben megszületett Mira kislányom. Az ügynökségünk első production bébije!" avatott a kulisszatitkokba Takács Andris, A Hatodik Szék kreatívja.

Ha már a családi történeteknél tartunk... Nekem pedig azért különleges ez a film, mert a kislányom, Emma, véletlenül lett a film narrátor hangja és pont a szülinapomkor kerül majd adásba, nincs is ennél jobb ajándék!" – tette hozzá Kénosi Patrícia, A Hatodik Szék ügyfélkapcsolati vezetője.

A reklámfilmről

Habár Darabos úr már nem tér vissza a Szallas.hu nyári kampánya során, helyette viszont a Csiperke családot ismerhetjük meg. Általuk azt is, hogy bár eddig a szállásra mellékszereplőként gondoltunk, bizony az könnyen a vakáció főszereplőjévé válhat.

A reklámban feltűnő Laskapuszta egy kitalált helyszín. „Ha létezne, valahogy így festene: egy mesés erdei oázis, messze a mindennapok gondjaitól, távol a tömegtől és a COVID-tól – vázolta fel a koncepciót Trepess Beatrix, a Szallas.hu közösségi média és PR-menedzsere. – Közel van viszont a természethez, a vadregényes fenyőerdőhöz, ahol rengeteg laskagomba nő. Így ideális úti cél  a Csiperke család számára, tele programmal és kalanddal. Azonban néhány veszély is akad." A közösségi média és pr menedzser elmesélte a részleteket is: a Csiperke család várva várt vakációját megelőzte a tervezés. Elképzelték, ahogy egy mesés erdei környezetben, a legjobb gomba lelőhelyek közepében vethetik bele magukat a kalapos kalandokba. „Laskapuszta festői lankáin bukkantak rá a tökéletes helyszínre, ahol megannyi csodás, és ami még fontosabb, ehető gombafaj nő az erdő mélyén. Legalábbis az apa ezt gondolta" – csepegtette a csattanót a PR-menedzser. Bár a gombászás csalódással végződik, aggodalomra semmi ok, hiszen a Gombász Hotel kínálatában a legjobb gombás fogások elfogyasztása után térhetett nyugovóra a család.

Ha Téged is érdekel, mi húzta keresztbe a Csiperke család nyaralását, nézd meg a reklámfilm első részét! A kampány második filmjével még idén nyáron találkoznak a tévénézők.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: szallas.hu, Reklám