Az üzenetküldőket is meghóditják a marketingesek

Az üzenetküldőket is meghóditják a marketingesek
A több mint 450 millió felhasználóval rendelkező japán üzenetküldő szolgáltatás, a Line, megnyitotta kapuit a marketingesek előtt.

A cég, amelyről az a hír járja, hogy a tőzsdére lépést fontolgatja, hétfőn jelentette be, hogy szerződést kötött a Salesforce-al, hogy a hírdetők célzott hírdetéseket küldhessenek szolgáltatásukon keresztül a felhasználók számára.

A marketingesek már eddigi is használták a Line-t, de  most lehetőségük van arra, hogy az applikációba illeszkedve, de külön felületen jelenjenek meg.  Vagyis a Line és esetleg más üzenetküldő szolgáltatások a Facebookhoz, a Twitterhez és a keresőkhöz hasonlóan használhassák a marketingesek.

A Line felhasználók csak akkor fogják látni az cégek marketing üzenetét, amelyek lehetnek  kuponok vagy más csábító ajánlatok, ha feliratkoznak az oldalukra. A szolgáltatás a felhasználók számára ingyenes, de a marketingeseknek majd fizetni kell érte.  A részletek még nem kerültek nyilvánosságra, de elvileg a kiindulási ár 0,01 dollár lesz üzenetenként.

A hír forrása: Mashable.com

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!