A cég, amelyről az a hír járja, hogy a tőzsdére lépést fontolgatja, hétfőn jelentette be, hogy szerződést kötött a Salesforce-al, hogy a hírdetők célzott hírdetéseket küldhessenek szolgáltatásukon keresztül a felhasználók számára.
A marketingesek már eddigi is használták a Line-t, de most lehetőségük van arra, hogy az applikációba illeszkedve, de külön felületen jelenjenek meg. Vagyis a Line és esetleg más üzenetküldő szolgáltatások a Facebookhoz, a Twitterhez és a keresőkhöz hasonlóan használhassák a marketingesek.
A Line felhasználók csak akkor fogják látni az cégek marketing üzenetét, amelyek lehetnek kuponok vagy más csábító ajánlatok, ha feliratkoznak az oldalukra. A szolgáltatás a felhasználók számára ingyenes, de a marketingeseknek majd fizetni kell érte. A részletek még nem kerültek nyilvánosságra, de elvileg a kiindulási ár 0,01 dollár lesz üzenetenként.
A hír forrása: Mashable.com
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!