Az öt leggyakoribb digitális marketing hiba

Az öt leggyakoribb digitális marketing hiba
Ma már nincs olyan vállalkozás, amely megengedhetné magénak, hogy nem használja digitális marketing nyújtotta eszközöket.

Nem mindegy azonban, hogy teszik ezt. Kimberly Grimms tanácsai, arról, hogy mi az, amit leggyakrabban a cégek elhibáznak.

1. „Porosodó” weboldalak

Sokan azt gondolják, hogyha elkészítették a weboldalukat ezzel már meg is tettek mindent, hogy megtalálják őket az interneten. Ez azonban tévedés. A honlap nem ér semmit a vállalkozás számára, ha nem hoz valódi vásárlókat. Tegyük érdekessé a weblapunkat. Először is nagyon fontos a design, ezzel ki lehet tűnni a tömegből. Másfelől nagyon fontos, hogy weboldalon legyen tartalomkezelő rendszer is, hiszen e nélkül minden változtatáshoz szakembert kell hívni.

2. Hibás közösségi média használat

Közösségi média oldalt csinálni könnyű, egyszerűen csak regisztrálni kell. Mielőtt azonban belekezdenénk, ismernünk kell a vásárlóink viselkedését, tudni azt, hogy mit akarnak. A különböző típusú közösségi média oldalak különböző embereket vonzanak.

3. Folyamatosan magunkról beszélni

Hatalmas hiba, ha a tartalom kizárólag a termékre és a cégre fókuszál. A tartalomnak vásárló fókuszúnak kell lennie. Teljesen felesleges információk tömegével bombázni az ügyfeleket, kínáljunk nekik olyat, amire valóban szükségük van.

4. Azt hinni, hogy elég naponta egyszer posztolni valamit

Folyamatosan posztolni valamit a közösségi oldalon fontos és jó, de ne álljunk meg ennél. Építsük ki kapcsolatot a „barátaiddal” és „követőiddel”. Vonjuk be őket, tegyünk fel kérdéseket, kérjük ki a véleményüket. Ha kérdéseik vannak, válaszoljuk meg mihamarabb. Az olvasók tudni fogják, ha sablonválaszokat adunk, próbáljuk meg ezeket minél jobban személyre szabni.

5. SEO spam

A kulcsszavak fontosak, ezek vezetik az olvasót. Azonban túl sok kulcsszót megadni nem szerencsés. Így előfordulhat, hogy a keresőmotorok nem teszik a weblapunkat az első oldalra. Ahhoz. hogy növelni tudjuk az oldalunk Page Rank értékét sokkal inkább arra kell koncentrálnunk, hogy a tartalom minőségi és releváns legyen a témában.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!