Az influencerek elkezdték tolni a szex-témát

Az influencerek elkezdték tolni a szex-témát
Iskolai sampling és influencerkommunikáció áll a Durex őszi kampányának fókuszában, a kampányt a fiatalokra és fiatal családokra specializálódott közép-európai médiaügynökség, a POME csinálja a Durexnek.

Iskolai sampling és influencerkommunikáció áll a Durex őszi kampányának fókuszában, illetve egy új Emoji termékcsalád. Utóbbi a Z-generációt célozza, a kreatív stratégia célja pedig az, hogy az emojik megkönnyítsék a védekezésről való beszédet a számukra - írja a kreativ.hu. A kampányt a fiatalokra és fiatal családokra specializálódott közép-európai médiaügynökség, a POME csinálja a Durexnek.

"A TuddHogyÉrtsd szexuális edukációs programba illesztett sampling 600 középiskolában 160 000 diákot ér el a felvilágosító órákon, termékmintákkal és edukációs prezentációval egy kifejezetten releváns élethelyzetben és életkori pillanatban" - áll a közleményben. A TuddHogyÉrtsd honlapja erre tekinthető meg.

Ehhez kapcsolódik az influencerek bevonása a YouTube-on és az Instagramon, a kampány mögött 16-22 éves kreatívcsapat áll, lent tekinthető meg két videó, amelyben ha elég türelmes az ember, a védekezés is szóba kerül egy idő után.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!





Címkék: influencer