
A Pernod Ricard, amelynek italportfoliójába olyan kiemelkedő márkák tartoznak, mint az Absolut, a Ballantine's, a Beefeater, a Chivas Regal, a Jameson vagy a Mumm champagne, dél-amerikai és kínai médiatevékenységeinek támogatására már korábban kiválasztotta a dentsut.
Bacsa Gábor, az dentsu média ügyfélkapcsolati igazgatója a győztes tender kapcsán elmondta: "Izgalmas kihívást jelent ilyen, a magyar piacon is komoly presztízzsel rendelkező prémiummárkákkal foglalkozni. Örömmel várjuk a közös munkát a Pernod Ricarddal egy fantasztikus múlttal rendelkező brandek pozícióinak további erősítésében."
Hruska Rita, a Pernod Ricard Hungary marketingvezetője így nyilatkozott az új partnerkapcsolatról: “Nagyon örülünk az új partnerségnek, várjuk a közös munkát. Mindkét vállalat elkötelezett az innováció és a kiváló minőség mellett, amely közös alapot teremt együttműködésünkhöz. Várakozással tekintünk a közös munka elé, amely új lehetőségeket nyit meg, mint például a nemzetközi tapasztalatok hasznosítása vagy digitális innovációs megoldások.”
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!