
A szakértők sokat vitáznak, hogy van-e még ereje az elektronikus levélben küldött marketing üzeneteknek. 2013-ban mi is többször foglakozunk a kérdéssel, s mindig arra jutottunk, hogy a reklámlevelek többségét csak akkor érzik a felhasználók tolakodónak, ha számukra nem releváns a tartalma.
A MailChimp üzenetküldő szolgáltatásnál ezeket jól tudják, de mivel a cég arra szakosodott, hogy kiszolgálja a levélküldözgetőket nem nagyon minősíti felhasználói kampányait. Egész pontosan a MailChimpnek az a legjobb, ha minél több levelet küldünk.
Láthatóan a cég jól van, fejlődik és gazdagodik, amiből arra következtethetünk, hogy továbbra is jó üzlet a tömeges reklámlevél küldés. Az újévi időszakban divatos évértékelők közé érkezett céges üzenet rendkívül látványos számokkal mutatja a cég előző évét.
A számok növekvő sorrendben 0-tól 70.000.000.000 (Hetven milliárdig mutatják be 2013 legfontosabb MailChimpes történéseit) A második adat - a két új datacenter - és az utolsó - a 70 milliárd elküldött levél elképesztő forgalomról árulkodik.
A MailChimp évértékelője kiváló technikával készített anyag, a marketingesek nagyon eltalálták az üzenet stílusát és persze közönségét is.
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!