
A komplex kampánycélok között szerepelt az ikonikus kávémárka megújítása, újrapozícionálása, a redesign kommunikációja és hazánkban teljesen egyedi, a kávéfogyasztók egyik legnagyobb problémájára megoldást nyújtó eszközének köztudatba való beágyazása is.
A győztes ügynökség kiválasztásánál az erős stratégiai tervezés, az új márkacélok maximális kiszolgálása, a kreatív koncepció erőssége és a megvalósíthatóság voltak a döntő szempontok.
"Mivel az Omnia elsőszámú feladataként már régóta a fiatalabb célcsoport megszólítását, számukra kínált értékajánlatot tartja számon, így ebben a kampányban is ezt figyeltük és értékeltük leginkább. Az Off-beat anyaga tökéletesen passzolt a briefünkhöz. Különösen kiemelkedtek abban, hogy egy nagyon fiatalos hangnemet ütöttek meg, ami reményeink szerint hatékonyan szólítja majd meg a célcsoportunkat. Az üzenetek és a vizuális tartalmak hibátlanul szolgálják ki és tapintanak rá a célcsoport érdeklődésére, értékeire és fájdalompontjaira. Az ügynökség csapata különösen figyelt azonban arra, hogy ezen fiatalos, pörgős hangnem mellett megtartsa és hű maradjon az Omnia fő értékeihez és identitásához. Ezen felül remekül építettek a különböző offline és online csatornák előnyeinek maximális kihasználására. Végezetül pedig szeretnénk kiemelni, hogy az abszolút döntő érték a kampány középpontjában lévő elemek hibátlan felhasználása, kiaknázása és továbbfejlesztése, valamint a nemrégiben piacra dobott új Omnia csomagolás nagyszerű integrálása volt. Izgatottan várjuk a közös munkát!" – nyilatkozta a JDE marketing csapata
Nagyon profi briefelést kaptunk a Jacobs Douwe Egberts csapatától, ami nagyban megkönnyítette és egyben inspirálta a koncepciónk megszületését és a stratégiánk felépítését is. Az már elsőre is látszott, hogy nem szokványos kampányról van szó, hiszen az összetett kampánycéloknak szimultán kell teljesülniük, a célcsoport figyelmét fókuszálnunk kell a letisztult kampányüzenetre, amelyet egyedileg, az egyes szegmensekre szabva kommunikálunk, perszonalizált márkaépítéssel.
"Nagyon szeretünk a JDE csapatával dolgozni, mivel félszavakból is megértjük egymást és csapatként gondolkodva tudunk együtt építkezni jelenleg ennek a komoly múlttal rendelkező márkának a fiatalításán, partnerekként" - nyilatkozta Fodor Tamás Gábor, az Off-beat vezetője.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!