Az Oázis a Mediatort választotta

Az Oázis a Mediatort választotta
A tenderen elnyert megbízás a szpotgyártás mellett médiatervezésre és -vásárlásra is vonatkozott.

Az ügynökség által készített szpot fókuszában az a pozitív érzés áll, amelyet egy Oázis kertészetben történő vásárlás nyújthat. A növények boldogságot hoznak a hétköznapokba, akár az otthonunkban vagy az irodában van szükségünk egy kis zöld szigetre, illetve akkor is, ha a kertünket vagy az erkélyünket szeretnénk feldobni.

„Bár az Oázis Kertészet erős márka és egy dinamikusan fejlődő kertészeti áruházlánc, ez csupán a második tévés kampányunk. Emiatt jó érzés volt olyan ügynökséget választani, akikkel korábban már sikeresen működtünk együtt. A közös munka során most is ezt éreztük, és bízunk benne, hogy a szpottal találkozó közönségünk is így lesz vele. Meghallja és megérti, mennyivel harmonikusabb lehet az életünk, ha a növényekkel vesszük körül magunkat” – értékelte a közös munkát Boross Gábor, az Oázis marketing managere.

„Mindig pozitív visszajelzés számunkra, ha régi, kedves ügyféltől tendermeghívást kapunk egy-egy új feladatra. Megtisztelő, hogy az Oázis ismét bizalmat szavazott nekünk, és újra együtt dolgozhatunk ennek a piacvezető márkának az image-én” – nyilatkozta Biró László, a Mediator ügyvezetője az együttműködés kapcsán.

A március második felében indult image-kampány 10 másodperces televíziós szpotjait az R-time csatornáin láthatjuk, míg az RTL Most-on és a közösségi média platformokon hosszabb, 20 másodperces verziók futnak.

Fotó: Oázis

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!