Az Instagram a Facebook nyomdokaiba lépett

Az Instagram a Facebook nyomdokaiba lépett
A kollekció olyan, a Facebookon már létező hirdetésformátum Instagramos megfelelője, amivel a szponzorált posztok keretében egyszerre akár több termék is megjeleníthető a képfolyamban.

A kollekció olyan, a Facebookon már létező hirdetésformátum Instagramos megfelelője, amivel a szponzorált posztok keretében egyszerre akár több termék is megjeleníthető a képfolyamban, illetve lehetőséget biztosít arra, hogy a képmegosztó szolgáltatás felhasználói az alkalmazás használata közben böngésszék a kínálatunkat és vásároljanak egy könnyen átlátható felület segítségével, amit a hirdetés elkészítésekor az úgynevezett „Termékek értékesítése: Rács elrendezés” opcióval lehet megvalósítani - írja a marketingmorzsak.hu.

Szponzorált posztnak egyaránt beállítható kép vagy videó, aminek az alján ízlésesen jelenik meg három konkrét termék, amiket megérintve előjön az úgynevezett vászon, ami kompatibilis a Facebook termékkatalógusával. Amire figyelni kell, hogy a megjelenítendő termékek 1:1 képarányúak és minimum 500 pixel szélesek és magasak legyenek. A poszt mellé természetesen szöveg is illeszthető, ami ebben az esetben maximum 90 karakterben limitált a képmegosztó. A teljes poszt itt érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!