Hat napon át várja az EFOTT-ra érkezőket a Sukoróra kitelepült 300 négyzetméteres Auchan Placc. A több mint 400-féle termékből álló választék kifejezetten a rendezvény jellegéhez igazodó kínálatból áll majd: az élelmiszerek között lesznek laktóz- és gluténmentes, valamint vegán termékek is, kozmetikumokból pedig praktikus kis kiszerelésűek, hogy mindenki megtalálja azt, amire szüksége van a július 10-én kezdődő fesztiválon. A nagy melegben jól fog jönni, hogy az italokat kizárólag hűtve árulják, a pékárukat viszont frissen sütve, szinte még melegen. Aki pedig a négy nap alatt azért főtt ételt is szeretne enni, ezt is megteheti, hiszen az üzletben megvásárolt alapanyagokból az Auchan szakácsai ingyen készítik el a fesztiválozóknak a kiválasztott Placc menüt. A kibővített Placc menüben a hamburgerek és grillhúsok mellett vegán és mentes opciók is lesznek, illetve sok-sok egészséges zöldség. Ugyancsak az egészséges vonalat képviselik a smoothie-k, amelyekből többféle mixet is kínálnak.
Jó hír, hogy a sajátmárkás termékek bolti árakon kaphatók majd, és megéri csatlakozni az Auchan hűségprogramjához is, mert a kiváltott Bizalomkártya számos kedvezményre jogosít, ráadásul a vásárlások után pontok is járnak, amit egy következő alkalommal egy az egyben forintra váltva le lehet vásárolni.
Az EFOTT-ra érkező fiatalok ellátása mellett egy kis szemléletformálásra is vállalkozik az Auchan, hiszen az önfeledt szórakozás nem mond ellent annak, hogy a környezetre és az élelmiszerpazarlás csökkentésére is odafigyeljenek. Erre irányulnak majd az Auchan Placcon zajló programok és aktivitások is. Lesz klímaváltozással kapcsolatos előadás, ösztönzik a szelektív hulladékgyűjtést és a felesleges élelmiszer eladományozását. A bringaturmixszal egy egészséges smoothie-t lehet „összetekerni”, a látványos fesztiválsminkek környezetbarát módon készülnek el. A karrierstandon pedig a kereskedelem iránt érdeklődőket várják.
Számos egyéb aktivitással és értékes nyereménnyel készül az Auchan, ami a közelmúltban stratégiai partnerséget kötött a HÖOK-kal. A jövőnket nagyban meghatározó fogyasztói döntések fontosságára szeretnék ugyanis az egyetemista korosztály figyelmét felhívni, hiszen számukra ez már szó szerint életbevágó lesz. A HÖOK segítségével a korcsoport számára releváns közösségi média platformokon folyamatos kommunikációt folytatnak fenntarthatósági, élelmiszerpazarlás elleni és a tudatos vásárláshoz kapcsolódó posztokkal. A témák között a hulladékkezelés kérdése éppúgy szerepel, mint a felelős vízfogyasztásé vagy fesztiválozásé. Az együttműködés az EFOTT-on csúcsosodik ki, ahol a fiatalok személyesen tapasztalhatják meg az áruházlánc értékeit.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!