Az Addig az Adform professional partnere lett

Az Addig az Adform professional partnere lett
A magas szakmai elvárásokhoz kötött megállapodás 2024 harmadik negyedévében jött létre a meghatározó jelentőségű hirdetéstechnológiai platform és az Addig között. Ez jelen pillanatban az első ilyen jellegű együttműködés a magyar piacon. (X)

Csingár Zoltán (Managing Director, Addig)

Folyamatosan rengeteg ad-tech megoldást tesztelünk és használunk, sok hirdetési eszköz megfordul a kezünk alatt, de ebből is kiemelkedik az Adform technológiája, amelynek a professional partnerei lettünk.

Ez a mérföldkő az Addig életében jó példa a hosszútávú törekvéseinkre, és egy nagyon fontos bizalmi pont az ügyfeleink számára, hogy nálunk a legnagyobb odafigyeléssel és szakértelemmel futnak a kampányaik.

Az Adform Professional Partnerséggel nem csak egy szakmai plecsnit teszünk ki a weboldalra, hanem számos levezényelt kampány, elvégzett tréning és workshop van mögötte, valamint olyan előnyökkel is jár, mint például korai hozzáférés az Adform legújabb technológiai megoldásaihoz, kiemelt támogatás, valamint a hivatalos Adform reseller lehetőségünk is megvan.

Adrian Biciu, az Adform regionális Commercial Directora így látja:

„A partnerség kiérdemlése egy hosszú és átfogó folyamat eredménye volt, amely során az Addig tapasztalt szakértői csapata bizonyította, hogy mélyrehatóan ismeri az DSP platform működését, és képes azt a lehető legjobban kihasználni az ügyfelek céljainak eléréséhez. A hivatalos minősítés megszerzése nemcsak szakmai tudást, hanem folyamatos fejlődést és innovációt is megkövetel.”

Adrian Biciu, az Adform regionális Commercial Directora

A hirdetők számára a nap végén a legfontosabb, hogy nagyobb bevételük legyen, több terméket adjanak el, vagy hogy mérhető módon erősödjön-épüljön a márkaismertségük.

Ehhez olyan megoldásokat kell nyújtsunk, amivel biztosítani tudjuk, hogy a márka üzenete a célközönségnek pontosan akkor, ott, és egy olyan környezetben jelenjen meg, amikor neki az releváns és hatásos lesz. Olyan omnichannel megoldást kell hoznunk, amivel a potenciális vásárlót valóban elérjük, legyen az display, nativ, in-gaming, audió, ctv, vagy épp digital out-of-home, látványos, emlékezetes hirdetési megoldásokkal.

És bár a hirdető számára a sikeres kampány és az eredmény lesz a fontos, nekünk a háttérben ezt a komplex problémát az Adform technológiája oldja meg.

Szerencsére az év elején jósolt növekedés a programmatic kampányok terén nálunk beigazolódott, amit csak úgy lehet hosszú távon megtartani, ha folyamatosan tanulunk és keressük az új lehetőségeket.

Lajkó Dániel (Digital Director, Addig)

Az Adform megoldásaival a vásárlói életút minden szakaszában korszerű hirdetési megoldásokkal tudjuk megszólítani ügyfeleink célközönségét. Látványos rich media megoldásokkal építjük az ismertséget, személyre szabott, dinamikus kreatívokkal terelünk jó minőségű forgalmat a márkaoldalakra és fejlett retargeting algoritmusok segítségével vesszük ki a részünket a vásárlásösztönzésből.

Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy az Adform-mal nem csak egy DSP-t kaptunk, hanem egy valódi partnerséget, amiben közösen segítjük egymást céljaink elérésében. A jövőbe tekintve azt látjuk, hogy a CTV lehetőségek bővülésén túl is folyamatosan nyílnak meg az újdonságok, mint az egyre szofisztikáltabb és izgalmasabb in-gaming vagy épp DOOH megoldások, amiket az Adform segítségével globális tudással és tapasztalattal a hátunk mögött nyújthatunk a magyar piacon.

Ha többet szeretnél megtudni a szolgáltatásainkról, látogass el a honlapunkra, esetleg a Linkedin vagy Facebook oldalunkra, vagy keress minket a sales@addig.hu emailen.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!