Abszurd szituációk mutatják meg a szülőknek, hogyan NE védjék a gyerekeiket

Abszurd szituációk mutatják meg a szülőknek, hogyan NE védjék a gyerekeiket
A Hintalovon Alapítvány és a Telekom könnyed hangvételű, de annál komolyabb mondanivalójú edukációs kampánya.

Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken: A kampányfilm vágatai online és social media felületeken futnak október 20-tól, a témával kapcsolatos szakmai tartalmak, illetve a szülőket az eszközök beállításánál lépésről lépésre végigkísérő segédlet pedig itt érhetőek el.

Kampánycél és stratégia: A digitalizáció követeként a Telekom számára kiemelten fontos, hogy ne csak eszközök és megoldások szintjén könnyítse meg a magyar emberek életét, hanem fel is készítse és megfelelő tudással vértezze fel őket azok használatával kapcsolatban. Ez a tudás pedig életbevágóan fontos a gyerekek esetében, akik a legtöbb veszélynek vannak kitéve az online térben. A digitálisan felkészült gyerekekhez pedig a digitálisan felkészült szülőkön át vezet az út: a tudatosdigitalis.hu nekik szól, hogy könnyen és magabiztosan igazodjanak el a félinformációk pánikkeltő világában.

A kampány/reklám fő üzenete: Védenünk kell őket, de nem mindegy hogyan.

Gondoskodj online védelmükről a tudatosdigitalis.hu segítségével!

Kreatív koncepció: A szülők általában tudják, mivel óvják meg gyerekeiket a való világ veszélyeitől. Ha hideg van, sapka-sál, ha biciklizni mennek, bukósisak, és így tovább. Az online térben azonban sokszor nem a megfelelő eszközökhöz nyúlnak, hiszen ők nem ebben a világban nevelkedtek. Ha pedig a témában kutakodnának, vagy egyáltalán nem találnak megoldást, vagy több a téves információ, mint a megbízható tanács. Így születnek olyan félmegoldások, amik körülbelül annyira hasznosak, mint egy éppen vízbe ugró gyerekre könyökvédőt adni. Ebből az eltúlzott metaforából született a Mismatch film koncepciója.

(kreativ.hu)

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!