
A közösségi média marketing értékét kutató infografikát publikált a napokban a business2community.com. A rövid cikk és az igen méretes infografika üzenete egyértelmű, az internetes véleményvezérekbe fektetett bizalom megtérül.
A hagyományos online hirdetések hatékonyságával szemben, a bloggerek, Facebook "influencerek" hatása sokkal nagyobb, mint korábban azt gondoltuk - állítja a közösségi média támákban mérvadó weboldal szerzője.
A tíz legismertebb név - Seth Godin, Guy Kawasaki és Brian Solis - mellé számos olyan szerző is felkerült akiket érdemes figyelni mostanában.
A különböző közösségi média csatornákat pedig számszerűen veti össze érdeket tényekkel.
Például a Facebook 1 milliárdos felhasználói bázisát India lakosság számával, a Twitter 200 milliós közönségét Brazilia népességével.
Az anyag a számokon kívül tippeket is tartalmaz a közösségi média és a marketing határterületén mozgó jelenségről, a véleményvezérek hatásáról.
A teljes anyag nagy méretben itt érhető el.
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!