A természetvédők is felfedezték az influencereket és a celebeket

A természetvédők is felfedezték az influencereket és a celebeket
A WWF Magyarország idén ismert emberek és civilek bevonásával kampányol a személyi jövedelemadó 1 százalékáért. Az „Együtt lehetséges!″ szlogen alatt futó kampány hagyományos és közösségi médiafelületeken fut a WWF Magyarország munkatársai, sztárok, influencerek és civilek bevonásával.

A WWF Magyarország tavalyi személyi jövedelemadó 1 százalékos kampányában WWF-szakértők szólaltak meg egy-egy kiemelt hazai természetvédelmi cél mellett - írja a kreativ.hu. A kampány sikere okán a civil szervezet a tematika megtartása mellett idén először az 1 százalékos kampányába ismert embereket és influencereket is bevont. A WWF Magyarország kommunikációja minden felületen az "Együtt lehetséges!" mottóval - amely a szervezet nemzetközi szlogenje 2016 óta - és személyes üzenetekkel buzdít az 1 százalék felajánlásra.

Az idei kampány első fázisában, ami print, online és saját közösségi médiás (Facebook, Instagram) felületeken fut, a WWF Magyarország munkatársai mellett színészek, művészek és műsorvezetők is megszólalnak, mint például Ördög Nóra műsorvezető, Pásztor Anna énekes, Ullmann Mónika színésznő, Rakonczay Gábor extrémsportoló, Kovács Lehel színész, Till Attila műsorvezető és Varga Livius zenész. A teljes cikk itt érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!





Címkék: celeb