A nők művészetben betöltött szerepe kerül a fókuszba az Alfa Romeo 4 részes portréműsorában

A nők művészetben betöltött szerepe kerül a fókuszba az Alfa Romeo 4 részes portréműsorában
A Műtárgyak Éjszakájára időzített kampányon az Armadillo dolgozott.

Kampánycél:

Az Alfa Romeo büszkén vállalja az olasz kultúra és művészetek örökségét, és ennek megfelelően ápolja és támogatja ezen területek fejlődését. Törekvései között szerepel, hogy kiemelt partnerként népszerűsítse a mutargy.com május 18. és 20. között megrendezésre kerülő programsorozatát, a Műtárgyak Éjszakája Fesztivált, amely idén a "Nők a művészetről, művészet a nőkről" alcímet kapta.

A kampány célja - amellett, hogy ezt a közeledést érzékeltesse a fogyasztókkal -, hogy nagyobb teret adjon inspiráló női alkotók történeteinek, valamint felkeltse az érdeklődést az esemény és általában a művészetek iránt.

A kampány fő üzenete:

Az Alfa Romeo mindig inspiráló élményeket nyújt, éppúgy, ahogy a műalkotások teszik. Legfőbb célunk a nők szerepének kiemelése a művészet világában, és inspiráló történeteik megismertetése a közönséggel.

Kreatívkoncepció:

A "TárlatVezetés" című 4 részes portréműsorban Nemes Anna, az ATV Híradójának műsorvezetője egy Alfa Romeo Tonale modellben utazva beszélget a kultúra "influencereivel", akik elhivatottságukkal, izgalmas élettörténeteikkel és a művészetek iránti rajongásukkal képesek szélesebb körben felkelteni az érdeklődést a művészetek, valamint a Műtárgyak Éjszakája Fesztivál iránt.

"Az Alfa Romeo mindig is elkötelezett volt az inspiráló művészetek iránt. A Műtárgyak Éjszakája Fesztivál jelenlegi témája tökéletesen illeszkedik az értékeinkhez és a kultúrához, amit képviselünk. A "TárlatVezetés" portréműsorunkkal szeretnénk tisztelegni a női alkotók előtt, és inspiráló történeteiket megosztani a világgal. Ez az esemény egy lehetőség, hogy még szélesebb körben felhívjuk a figyelmet a művészetek erejére és szépségére, és megerősítsük az Alfa Romeo elkötelezettségét a kultúra támogatásában." - mondta Krupp Tünde, az Alfa Romeo Brand Managere.

"Nagyon szerettük készíteni a "TárlatVezetés" filmeket. A nehézséget az utómunka jelentette, mert annyi hasznos és szórakoztató pillanata volt a beszélgetéseknek, hogy nehezen vágtunk ki belőle jeleneteket. Büszkék vagyunk arra, hogy részt vehettünk ebben a kampányban, amely a művészetek és az autóipar izgalmas találkozását viszi "vászonra." - mondta Sass Dani, az Armadillo Kreatív Igazgatója.

A kampányhoz tartozó videók május 18-tól láthatóak az Alfa Romeo közösségi média oldalain, valamint a mutargy.com felületein.

A Műtárgyak Éjszakája Fesztivál május 18-20. között zajlik.

Alkotók listája:

Megrendelő: Alfa Romeo

Brand manager: Krupp Tünde

Ügynökség: Armadillo

Kreatív igazgató: Sass Dani

Account: Pazicska Krisztofer

Produkció

Gyártó: RTm Pix

Rendező: Sass Dani, Pazicska Krisztofer

Vezető operatőr: Leskó Tamás

Operatőr: Takács Gábor, Korom Dávid

Smink: Baka Bea

Utómunka: Takács Gábor

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: kampány, Alfa Romeo