
A Disruptive Communications legújabb kutatása megállapította, hogy ez a fajta viselkedés sokkal inkább a nőkre jellemző. Az internetező nők 44,5 százaléka mondta azt, hogy az akciók és kedvezmények az oka brandek követésének a közösségi média oldalakon, míg a férfiaknak mindössze 35,6 százaléka nyilatkozta ugyanezt.
A spórolás a férfiaknál is vezető szempont volt, azonban náluk nagyon fontosak voltak az alábbi információk is, 15,7 százalékuk nyilatkozta azt, hogy termékleírással kapcsolatos információk, valamint a gyakorlati segítséget kapnak lényeges számukra, 16,9 százalék pedig a termékekkel kapcsolatos hírekre kíváncsi. A nők esetén az előbbi estben 11,7, az utóbbiban pedig 11,5 százalék ugyanez az arány.
![]() |
Ezek az adatok nem is olyan meglepőek, ha összevetjük az Egyesült Királyságban élők böngészési szokásaival. Ipsos OTX és Ipsos Global @dvisor felmérése szerint több férfi, mint nő nyilatkozta azt, hogy rendszeresen látogatja a különböző márkák oldalát. A nők 35 százaléka mondta azt, hogy ezt legalább egyszer megteszi hetente, míg a férfiaknak mindössze 23 százaléka teszi ugyanezt. A férfiak esetén ez a híroldalakra igaz 45 százalékuk nyilatkozta azt, hogy legalább hetente egyszer meglátogatja ezeket.
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!