A Disruptive Communications legújabb kutatása megállapította, hogy ez a fajta viselkedés sokkal inkább a nőkre jellemző. Az internetező nők 44,5 százaléka mondta azt, hogy az akciók és kedvezmények az oka brandek követésének a közösségi média oldalakon, míg a férfiaknak mindössze 35,6 százaléka nyilatkozta ugyanezt.
A spórolás a férfiaknál is vezető szempont volt, azonban náluk nagyon fontosak voltak az alábbi információk is, 15,7 százalékuk nyilatkozta azt, hogy termékleírással kapcsolatos információk, valamint a gyakorlati segítséget kapnak lényeges számukra, 16,9 százalék pedig a termékekkel kapcsolatos hírekre kíváncsi. A nők esetén az előbbi estben 11,7, az utóbbiban pedig 11,5 százalék ugyanez az arány.
Ezek az adatok nem is olyan meglepőek, ha összevetjük az Egyesült Királyságban élők böngészési szokásaival. Ipsos OTX és Ipsos Global @dvisor felmérése szerint több férfi, mint nő nyilatkozta azt, hogy rendszeresen látogatja a különböző márkák oldalát. A nők 35 százaléka mondta azt, hogy ezt legalább egyszer megteszi hetente, míg a férfiaknak mindössze 23 százaléka teszi ugyanezt. A férfiak esetén ez a híroldalakra igaz 45 százalékuk nyilatkozta azt, hogy legalább hetente egyszer meglátogatja ezeket.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!